Het Zwaard III

Gestart door Anja, april 12, 2023, 13:52:07 PM

Anja

1. De kern van de zaak:.........................Kelken 2
2. Mijn vertrekpunt:...............................Koning van Kelken
3. Mijn basis/steun:................................De Magiër
4. Kans/wat me te hulp schiet..................Kelken 8
5. Wat wordt opgelost:............................Aas van Pentakels
6. Een wens wordt vervuld.......................Koningin van Zwaarden
7. Nieuwe kennis/nieuw inzicht:................Pentakels 4

Ik moet eerlijk bekennen dat ik in geen tijden zo verbaasd geweest ben!! En dan met name de Kelken 2 die ter tafel komt!! Ik verwachtte dat namelijk helemaal niet!! Ditmaal kan ik er toch niet onderuit dat het weleens om een geliefd persoon of misschien zelfs wel om een toekomstige geliefde gaat!!
Het moment dat er veel voor mij gaat veranderen zie ik nu ineens met een grotere stap dichterbij komen!

Koning van Kelken: dit alles zal in de juiste banen geleid worden! Het begin is er lijkt deze man mij te 'zeggen'. Gevoelens en stemmen/stemmingen die nu al vanuit de diepte komen zullen steeds begrijpelijker worden.

De Magiër: als ik voldoende vertrouwen en kennis heb van mijn eigen vaardigheden en aanleg, zal dit zelfvertrouwen mijn eigen grote steun zijn.

Kelken 8: een nieuwe, gevoelige kennis? In ieder geval iemand die (tijdelijk?) als wegwijzer voor me gaat dienen en me ondersteunt in nieuwe ondernemingen. Maar ook hier sluit ik meer dan dat niet uit!

Aas van Pentakels: angst voor het verlies van zekerheden gaat verdwijnen

Koningin van Zwaarden: ik ga breken met mensen en situaties die niet goed (meer) voor me zijn! Tevens ook breken met een brok verleden. Ik krijg het gevoel dat het weleens om een verhuizing kan gaan.

Pentakels 4: Deze kaart voelt voor mij niet als liefdevol in dit verband. Kan hem even niet zo goed plaatsen.