legging voor singles met een spark

Gestart door Blue Birds, april 10, 2023, 08:24:18 AM

Blue Birds

Voor vrijgezellen met een geheime sprak voor iemand wat de ander denkt, voelt,  actie ondernemend ...

1. De algemene energie van de ander naar u

3 van staven    Nieuwsgierig naar jou, maar ook afwachtende houding of beiden hebben Dit. Wie gaat wat doen of een stap zetten?Verbaast  het niet zien aankomen?

2.Wat de ander denkt over jou

Ridder van bekers   Dat je een creatief expressief persoon bent, wat nonchalant speels, ook zeer zeker gevoelig en dat u iemand bent die een originele aanpak vereist om te benaderen? Zonder af/weg te schrikken.

3. Wat de ander in zijn emotie/hart momenteel voelt
koning van staven, rechtvaardigheid en aas van bekers

Hij voelt passie en heeft ook positieve gevoelens naar u maar met rechtvaardigheid hmmm fairheid denk ik. Eerlijk handelen?

4. De mogelijke actie

koning van zwaarden   Kleine passen(toenaderingen?) onopvallend maar duidelijk?Flexibele aanpak?

5. Mogelijke uitkomst

Koningin bekers en schildknaap staven
Er zal ontwikkeling komen in jullie emoties naar elkaar maar op een langzame stap voor stap manier. Het leren rustig kennen van elkaar?

Anja

Blue Birds,

Wat is precies de vraag? Gaat het hier om meerdere mensen met een geheime afspraak? Wie is die ander waarvan ze willen weten wat hij/zij voelt, denkt, doet of zal gaan doen? Je spreekt van die ander naar u. Op wie slaat die u?

Meer informatie graag!

Blue Birds

Hey Anja.

Dits een legging voor een vriendin die wilde weten wat de ander denkt, voelt enzo verder. Er is aantrekking maar aarzeling om een stap te zetten blijkbaar van beide kanten. We waren samen aan de koffie en vandaag hebben samen deze legging gedaan en vonden het ook wel een leuke legging voor alleenstaanden. Maar ook nieuwsgierig naar anderen hier op het forum wat hun inzicht is over haar zaak.

Anja

Staven 3: geeft mij een indruk van een goede kennis van haar! (Zeer) goede vriendschap en hij lijkt dat voorlopig wel goed te vinden. Zo van zoals het nu gaat is het goed.

De Ridder van Bekers
Ik sta achter jouw uitleg!

Koning van Staven/Gerechtigheid/Aas van Bekers
Hij lijkt me iemand die meerdere ijzers in het vuur heeft maar echt wel trouw van die ander verlangt. Bij welke vorm van ontrouw dan ook, komt het tot zeer vervelende conflicten bij deze persoon. Vooral omdat zij nogal wispelturig op hem overkomt: kan het zijn dat hij aan haar trouw twijfelt?

Koning van Zwaarden
Benader deze heer NOOIT te direct!! Kom vooral niet (gelijk) aan met 'ik hou van je' want dan loopt dit personage vaak keihard gillend weg! Deze heer heeft toch wel een grote spanningsboog in de liefde nodig. O. a om te bepalen of jij hem wel trouw bent.
Bij directe types raakt hij zeer snel verveeld! verder sta ik helemaal achter jouw uitleg!!

Koningin en Schildknaap van Bekers
Dat denk ik dus ook! Knap gezien van je want mijn gevoel zegt me precies hetzelfde!

Blue Birds

Wat verbaas je mij toch altijd ;D
Hier weer zoals in je andere inzichten heb je weer een treffer.
Maar eerst eens vragen veel ijzers in het vuur?? Ken ik niet wat betekend dit? Dat hij een playboy is ofzo?

haar niet vertrouwd kan zijn. Ze is een heel loyaal persoon maar komt wispelturig over maar haar hart zit goed hoor. Men beoor of veroordeeld te snel door iemands zijn zicht op wat het oog ziet maar niet op kennis. Dus bij deze als hij of zij geen stap zetten dan blijft het bij speculeren. Niet?

Wat schrok ik van de Koning  g van zwaarden jou inzicht. Toen ik het las had ik iets van aaaah neeeeee wegrennnnnnneeeeen van zo een man. Of heb ik het verkeerd. Want als ik u begrijp is deze te stijf, te serieus, emotioneel koud en kan hij zich niet openen? Of wat begrijp ik verkeerd? Ik weet alleen dat zij gevoelig is warmtevol karakter en zorgzaam al houd ze zeker niet van verstikkingen maar als ze dan dit gaat ontdekken dan krijgt ze schrik denk ik. Ze houd niet van die pink gedoe liefde uitingen  maar ze is wel open hart dame. niet met woorden maar daden. jeetje, Anja. Wat voor man is dit?

Anja

Beste Blue Birds,

Dus deze legging gaat niet om een vriendin van je maar om jezelf? Je spreekt namelijk aan het eind over jezelf in plaats  van je vriendin! Want mocht het zo zijn dat jij over haar spreekt, dan dit over de Koning van Zwaarden!

JIJ kan een gevoel hebben van wegrennen bij deze man, zij wordt met hem misschien wel zielsgelukkig! We zijn nu eenmaal niet allemaal hetzelfde!
Deze man opent zich wel maar is geen man van opwellingen! Het is geen type van zeer snelle relaties, is mijn ervaring tenminste! Hij moet voor zichzelf in ieder geval het idee hebben dat er wat in zit. Dat kan op het eerste gezicht zijn maar vaker na een (lange) aanloop.

Ik denk dat jouw vriendin een klein beetje meer haar iets bestendigere kant moet laten zien, hem ook laten zien dat ze zowel stevig als zacht kan zijn qua karakter!

Blue Birds

Goeiochtend Anja,

Ik kon niet echt slapen en heb even nog tijd voor ik naar het werk moet. Ja, laatste tijd slaap ik niet meer goed door. :-\

Neen hoor gaat niet over mij. Ik wilde aantonen dat ik bij zo een man zou weglopen. Ik kan moeilijk om met emotioneel gesloten mannen. misschien omwille dat ik vroeger nooit echte liefde mocht ervaren of dit nooit werd geuit op een rechtvaardige manier. En na jaren alleen zijn en hard ( moeten mijn mannetje staan ) heb ik mijn hart wat afgeschermd en buig nier zomaar. Er komen er wel naar mij toe maar met romantische klijf woordjes van u heeft mooie ogen en noem maar op. Voor mij stinkt dit. Ik hou niet van dit soort benaderingen en ook niet van mannen die niet weten wat ze willen. Ik weet wat ik wil. Ik heb een hekel aan leugens en ontrouw of emotioneel je niet uiten ( bedoel daarmee dat de vrouw zou bij wijze van spreken voor een knuffel zou moeten smeken )

Maar bon , ja sorry, Ik ben geen ijskoningin ik wil enkel dit keer  dat men correct naar me toe komt en anders vertrekt. Mijn bericht hier klinkt hard maar als u mij zou kennen zou u begrijpen waarom en dat ik een hele liefdevolle dame ben.

Maar nu zet u mij aan het denken en twijfelen want de legging deed ik met haar alleen trok ik de kaartjes wegens ik ooit eens ergens had gelezen dat niemand je kaarten mocht aanraken? En jij ze voor de klant of persoon moest trekken.

Dus ben ik even in de war. Ben ik dan de Koning van zwaarden?