ontkiemende toekomst spread( legging )

Gestart door Blue Birds, april 09, 2023, 08:35:04 AM

Blue Birds

1.  welke stap moet ik opnemen om zichtbare stappen te kunnen zetten op mijn pad?
a.de wereld

2 .wat is voor mij een houvast?
a. koning van zwaarden

3.hoe kan ik mijn angst aanpakken?
a.6 van munten

4. hoe kan ik een steun voor anderen zijn?
a. 4 van staven

5. hoe kan ik mijn energie gericht gebruiken?
a.de keizer

6. wat hoger doel wil ik nastreven ?
a. aas van bekers

7. hoe kan ik mijn zelfvertrouwen versterken?
a. 3 van bekers

8. wat moet ik loslaten om ruimte te maken in mezelf?
a. 3 van zwaarden

en 9. Welke wijsheid mag ik omarmen?
a. 2 van pentakels 

1.a de wereld  wilt mij zeggen dat ik mezelf mag zijn.Een
nieuwbegin met volle vertrouwen?

2.a koning van zwaarden wilt me zeggen dat mijn eigen beslissingen en opkomen voor mijn eigen mening een houvast mag zijn?

3.a 6 van pentacles verteld dat ik mijn angst het beste kan aanpakken door moedig te zijn en mijn onzekerheden mag aanvaarden.Niet te hard voor mijzelf zijn?

4.a 4 van staven  een steun voor anderen hmmm  ::) door feesten?? Geen idee eigenlijk wat dit wilt als steun betekenen

5.a de keizer als energie gericht gebruiken stevig met voeten op de aarde? geaard????

6.a aas van bekers als hoger doel terug verbonden met mijzelf???

7.a mijn zelfvertrouwen versterken kan met 3 van bekers meedelen dat ik mijzelf regelmatig moet opladen ;D of uit mijn comfortzone moet treden????

8. a het loslaten aspect met 3 van zwaarden teleurstelling van het verleden misschien of in hartzaken?

Én 9.a de wijsheid 2 van pentakels

openbloeien? En het spelen op een creatieve manier met energie??

Anja

1. De Wereld
Geeft aan dat je dingen gaat afronden voordat het nieuwe op je pad komt. Maar ook dat je jezelf zal gaan verbazen!

2. Je houvast vind je alleen bij jezelf! Mogelijk ga je een of meerdere beslissingen nemen waarmee je omgeving het niet eens is. Maar jij zet door!

3. Pentakels 6
Je kunt je angst aanpakken door niet gelijk grote stappen te nemen maar langzaamaan kleine stapjes. Evenwicht is hier belangrijk. Ook een gelijkheid van geven en nemen. Reken af met mensen die meer nemen dan geven.

4. Staven 4
Door ze welkom te heten! Door blijk te geven dat ze zichzelf mogen zijn!

5. De Keizer
Ga eens wat meer op je eigen gevoel af en laat je ook minder de les lezen door anderen! Ik heb het idee dat je nu nog wat ver van je gevoel af staat!

6. De Aas van Kelken
Jouw hoger doel is momenteel een mega grote behoefte aan liefde. Of liever gezegd: een gevoel van een chronisch tekort hieraan aanvullen.

7. Bekers 3
Probeer wat meer te ontspannen. Hoe meer je je ontspant, hoe eerder het komt.

8. Zwaarden 3
Verwerken van oud zeer en/of grote verliezen van dierbaren!

9. Pentakels 2
Je flexibele, behendige en slimme kantje mag je omarmen!! Zorg er tevens voor dat je weer De Dwaas wordt: iemand die weer contact maakt met zijn onbevangen speelse kantje en open gaat staan voor een geheel nieuw begin.

Het hogere doel is hier inderdaad het terugvinden van jezelf! Hiervoor moet je denk ik eerst wat zaken voor jezelf afronden eer je aan nieuwe begint.

Blue Birds

Anja

Dank je Blue Birds maar wat is nu jouw (re) actie hierop?

Blue Birds

Wel heel veel van je inzicht klopt wel. Ergens ben ik enorm nieuwschierig over dat wat betreft het positief mezelf ga verbazen. Ik leef al even terug getrokken maar ben indd in een enorm positieve transformatie. Ik heb een positieve ontwikkeling door mijn psychologe die me helpt met hartzaken, zelfliefde, loslaten.

Ik heb mijzelf langzaam na jaren terug beetje per beetje terug gevonden. De zin voor het leven. Het besef dat het genoeg geweest is mij te verstoppen. Ik voel dat ik weg ga van het werk, omgeving, verhuis zal gebeuren maar het is een gevoel wat ik niet kan verklaren  het is er al in energie ( of hoe ze dat ook zeggen) maar nog niet in werkelijkheid. Het is een sterke intuïtie. Naar waar en wanneer geen flauw idee. Begrijp je dit?

Het klopt dat onzeker nog ben van op mijn gevoel af te gaan. Omdat het fout kan zijn en ik niets, mijzelf of andere  geen onnodige schade wil aandoen. Ik wil rust en harmonie en indd ik heb enorm honger naar ambitie en liefde in mensen knuffelen in vriendschappen en familie en partner. Ze laten voelen dat ze zichzelf kunnen zijn bij mij in alle fairheid en oprecht met harmonie
Ik heb een tekort gehad een groot tekort aan zichtbare en tastbare liefde en zelfliefde. Maar heb deze enorm van mijn dochter en dankbaar merk ik veranderingen  op door positieve mensen en energieën die mijn weg voorzichtig opkomt. Ik transformeer dus de rest ook. Ik kies bewust voor positieve mensen en zaken die rust en harmonie brengen maar soms komen nog duiveltjes zoals de boven buren of familie of collegas die het raar vinden dat ik plots mijn eigen weg volg zonder hun mening. Of hen op de hoogte eerst te houden van mijn plannen.

Het ontspannen probeer ik nu in mijn creativiteit te vinden. Ik experimenteer zonder verwachtingen. De grootste zeer die ik heb is mijn vader die ik ben verloren. Die was alles voor mij.

Én ja als volwassen dame hoop ik terug dat speelse te mogen zijn, wat healend werkt.

Anja

Ja Blue Birds,

Ik begrijp je gevoel wel, o. a. omdat ik dat ook heb!! Onverklaarbaar maar je weet dat 'het' gaat gebeuren zonder dat je hier de vinger op kunt leggen!! En ook nu ik dit alles zo van jou eens lees: blijf je gevoel volgen, volg je hart want het klopt! Het tastbare komt dan ook wel!

Weer die duvels van je af en dat gaat je zeker lukken met behulp van je huisbaas!!

ANJA