financieel

Gestart door Blue Birds, april 01, 2023, 10:27:53 AM

Blue Birds

Ik hoop op een financiële groei ( wie hoopt dit niet natuurlijk)

Ik trok rad van fortuin, aas van zwaarden en koning pentakels
als antwoord

En waar het vandaan zou komen?
3 kaartjes jumpen eruit
Koning bekers  de ster en 4 van zwaarden?

Anja

Beste Blue Birds,

Je hoeft mij absoluut geen tekst en uitleg te doen als je dat niet wilt hoor. Maar zit jij momenteel in een financiële dip?

Vanwege het Rad van Fortuin, heb ik de sterke gevoelsmatige zekerheid dat je op financieel gebied voor nu niet alles in de hand hebt. Daarbij denk ik dat dit om bankzaken gaat (ook Rad van Fortuin) of andere vormen van financieel beheer.
Aas van Zwaarden geeft mij het gevoel dat er voor financiële vooruitgang geestelijk gezien bij jou nog een kleine groeiproces nodig is. Ik heb het idee dat je voor nu nog niet weet waar je precies staat en voor financiële vooruitgang is dat wel belangrijk.
De Koning van Pentakels adviseert je met klem om NIET te gaan speculeren, gokken, beleggen, cryptomunten of om je aan andere vormen van onzekere financiële investeringen te gaan wagen!!

Maar waar je financiële vooruitgang dan in zit? Vraag jij.

De Koning van Bekers geeft voor mij aan om je meer en meer richting de creatieve kant te gaan ontwikkelen. Iets artistieks is wat er in mij opkomt. Je kan zelf dingen maken/scheppen maar ook verkopen, bijvoorbeeld schilderijen. Ik noem maar wat hoor! Of in een cadeauwinkel! Wat De Ster betreft: ben je erg geïnteresseerd in geschiedenis?
Zwaarden 4 lijkt mij een aanmoediging om wat meer te gaan netwerken.

Succes!!

ANJA

Blue Birds

Hey lieve dame

Nee hoor geen financiële zorgen. Bedoel dan het is gewoon. stabiel. Maar als alleenstaande mama en de tijden die duur zijn pieker ik me suf. Ik wil graag weg uit deze appartement en een huisje maar ik werk voltijds en mijn loon is niet geweldig. Ik wil vooruit. Hmmm ik leg vermoedelijk verkeerde leggingen. Heb je toevallig legging voor financiële uitkomsten wat er op mijn pad kan komen en mogelijke groei en vanwaar financiële toestroom? Dan probeer ik die legging dan deze zwarigheid. Alvast je dankbaar  :)

Anja

Hoi beste Blue Birds,

De legging Het Pentagram lijkt mij hiervoor nog het meest geschikt. Niet alleen voor je financiën maar ook voor de vraag hoe je vooruit kan komen.

1. Hier kom je vandaan:............
2. Hier ga je naartoe.........
3. Dit is moeilijk.............
4. Dit is zinnig...............
5. Dit betekent veel; jouw grote doel!....

Blue Birds

Hier kom ik vandaan
9 van zwaarden

Hier ga ik naar toe
rechtvaardigheid

Dit is moeilijk
koningin zwaarden

Dit is zinnig
rad van fortuin en kracht

en doel
10 van zwaarden en 7 van staven????? Wat een depressieve kaarten als doel? Hoe kan men dit nu positief bekijken. Nu even schrik

Anja

Jeetje Blue Birds,

Zwaarden 9!
Jij komt uit een wel hele zware periode! Dit heeft denk ik in hoofdzaak te maken met angsten uit het verleden! Waardoor je nu zware onzekerheden ervaart op financieel gebied en ook om vooruit te komen! Je hebt grote angst dat je niet volhoudt en ook materie zoals huis en geld kwijt te raken.

Gerechtigheid
Jij gaat naar een periode die leugens (ook jegens jezelf!) c. q. onjuiste feiten ontmaskert! (Zelf) bedrog op vele vlakken komt aan het licht! Mogelijk raadpleging van een jurist van het juridisch loket maar dat weet ik even niet.

Koningin van Zwaarden
IK denk dat jij je nogal eens te sterk door emoties laat leiden in plaats van je verstand. Je bent intelligenter dan je denkt maar met dit kantje van jezelf heb je voor mij duidelijk nog geen contact. Zie in contact te komen met je eigen zeer slimme, scherpzinnige kant!

Het Rad van Fortuin
Door het meer en meer inschakelen van je verstand, leer je ook beter met onverwachte situaties om te gaan.

Zwaarden 10 en Staven 7
Ga in je eigen kracht staan en reken af met mensen, banen en ook andere situaties die niet goed (meer) voor je zijn.

IK krijg een gevoel van Aas van Zwaarden in me!! (Zelf) inzichten die gaan groeien! Heb geduld en leer met het onverwachte omgaan!