Keltisch kruis 2023

Gestart door jagarsia, maart 19, 2023, 12:47:27 PM

jagarsia

Ieder jaar leg ik mezelf de tarotkaarten met de Keltische Kruis-legging, maar dit jaar heb ik iemand die professioneel de kaarten legt dit voor mij laten doen. Hieronder vind je de legging om jouw mening te horen. Dank je wel."
Van 1 tot 10 hier is de volgorde:
Koning kelken
Schildknaap  zwarden
De maan
10 kelken
Ridder van pentakels
9 kelken
2 staven
De dood
5 staven
En de koningin van zwaarden
Bedankt

Anja

Beste Jagarsia,

Alleen al de Koning van Kelken in combinatie met de Schildknaap van Zwaarden, geven mij het gevoel dat je erg waakzaam bent voor het antwoord c. q. de uitkomst van deze legging! Je lijkt me als het ware bang voor het antwoord.
Het lijkt mij ook, dat als jij je hulpverlener kaartlegger zo deskundig vindt, je ook wel wat aan zijn/haar antwoorden hebt gehad maar van dat verhaal erg geschrokken bent.

De Maan in combinatie met Kelken 10
Geeft mij de indruk van (de angst voor) een breuk met of zeer ongewenste veranderingen binnen het gezin. Ben jij bang voor het verlies van een of meer kinderen??? En/of voor ruzies/confrontaties met mensen uit jouw buurt?

De Dood geeft mij namelijk een indruk  van een onverbiddelijke houding  van je omgeving.

Weliswaar duidt Kelken 9 het niet willen opgeven van zekerheden aan maar de Koningin van Zwaarden geeft voor mij toch wel sterk aan dat er toch met iets of iemand een breuk komt. Ik schat in over een a twee jaar. De samenwerking zal in ieder geval steeds moeilijker worden (Ridder van Pentakels/Staven 5).

ANJA

jagarsia

Hallo Anja, ja, er is iets gezegd over een breuk met iemand . Maar wat bedoeld je met .. het verlies van één of meer kinderen... betekent de dood van één van hen of de afstand tussen hem en mij door het einde van mijn huwelijk? De waarheid is dat ik bang zou zijn om niet bij mijn kind te kunnen zijn als mijn huwelijk eindigt en als er iets met hem gebeurt dat zijn leven kost, zou het verschrikkelijk zijn.. Dat   zou mogelijk  met mijn werk ook kunnen zijn. Eén van de dingen die me nu het meest dwarszit, is de sfeer op mijn werk. Thuis gaat het al een paar jaar niet goed, maar mijn relatie met mijn vrouw is stabiel. In de kaartlegging die voor mij gedaan is, kwam een verandering op mijn werk naar voren. Ik ben redelijk georganiseerd, hardwerkend en er is wat chaos op mijn werk.
Ik weet niet wat ik moet doen met mijn baan. Moet ik op zoek gaan naar een nieuwe baan of blijven waar ik nu ben? Er zijn wel een aantal positieve aspecten, zoals de werktijden, het informele karakter van het bedrijf en het salaris dat me in staat stelt om wat extra dingen te kunnen doen.
Ze vertelde me ook dat ik iemand nieuws zou ontmoeten die al volwassen kinderen heeft.
Bedankt voor je hulp, je doet het elk jaar vriendelijk en met vriendelijkheid, hartelijk dank!
Groetjes ,Jose garcia

Anja

Beste Jagarsia,

Nee. Het verlies van een of meer kinderen betekent zeer zeker niet perse dat ze doodgaan, zeer zeker niet als De Dood of Zwaarden 9 dit niet aangeeft. Ik denk eerder aan een of meer kinderen die niet meer bij jou en/of je vrouw mogen komen of een tijdelijke vermissing.
Jouw relatie is weliswaar stabiel maar ik denk dat je in hoofdzaak vanwege de angst voor het verlies van je kind bij je vrouw blijft.

Als er iets met hem gebeurt wat zijn leven kost en je bent er niet (vanwege je werk?). Kun je me daar wat meer over schrijven?

Ik denk dat jouw vraag hier luidt: moet ik op zoek gaan naar een nieuwe baan of blijf ik bij mijn huidige werkgever?
Heb je weleens online testen gedaan, o. a. voor de vraag wat wil ik (nieuw) op het vlak van werk?

Ik kan natuurlijk niet vooraf al weten of jij die vrouw met volwassen kinderen gaat ontmoeten. Maar weet dat dit veel vaker gebeurt op het moment dat jij hier het allermeest aan toe bent. Als je hart nog bij je huidige of oude geliefde zit of je durft die om welke redenen dan ook niet los te laten, dan komt die nieuwe partner vaak ook niet op je weg!

Wat is nu het allerbelangrijkste voor je?

-Je werk; je wilt de vragen over je werk graag beantwoord zien
-of de vrouw met die volwassen kinderen die je volgens die kaartlegger gaat ontmoeten?

Bedankt voor je aardige woorden en sterkte,

ANJA