vraagje over maand en jaarlegging van deze site.

Gestart door Birgit, maart 17, 2023, 20:50:45 PM

Anja

Beste Birgit,

Natuurlijk mag dat hoor! Graag zelfs want dan houden we het hier tenminste overzichtelijk. Laat het blanco, dan kunnen ik en/of anderen hier ook op reageren. Ik zal zo snel mogelijk een legging met beide decks voor je doen. Niet meer vanavond want voor mij was het vandaag ook een emotioneel enerverende dag.

Ik vind het belangrijk om goed geconcentreerd te zijn en dat ben ik voor anderen vanavond niet. Dus ik ga over een uurtje naar m'n mandje en dan....

Tot heel gauw Birgit!!

Groeten van ANJA

Birgit

Hallo Anja,

Heb een topic geopend.  :)

Spijtig dat je dag gisteren niet zo fijn was. Hopelijk vandaag beter.
Niets forceren (is een vervlaamst woord voor pressen/haasten) wat die legging aangaat. Probeer je batterijtjes eerst goed op te laten. Heel belangrijk voor de gezondheid.

Sterkte,

Birgit

Anja

hoi Birgit 8)

Wat lief dat je zo met mij meeleeft! En laat ik nu eens een heerlijke dag hebben!! Veel mogen, weinig moeten! Ik heb nog twee shirtjes voor de zomer gekocht en nu ben ik helemaal klaar met mijn nieuwe zomerkleding! Plus nog wat klusjes gedaan die ik moest afronden. EN ik stuitte op een mooi boek van Erasmus! Toen ik thuis kwam heb ik uren achter elkaar heel relaxed zitten lezen! Man man man wat was dat fijn maar...

Zodoende kreeg ik ook tijd voor jouw legging!! Kijk maar naar je topic, ik ben benieuwd naar je reactie!!

Dank je wel,

ANJA