Interessant legpatroon (vind ik tenminste) die op De Maan gebaseerd is

Gestart door Anja, maart 08, 2023, 23:12:41 PM

Anja

Dit is een legging zonder vraagstelling vooraf.

1. Het onbekende/onbewuste (drijfveren en/of angsten): Zwaarden 2
2. Het bekende/bewuste (wat sterk wordt aangevoeld):...Het Oordeel
3. De Belofte ( wat ik ga ontwikkelen)........................: .Koning van Zwaarden
4. De Toename (dit is belangrijk om verder te komen)....: De Duivel
5. De vervulling (Het resultaat van mijn inspanningen)....: Koningin  van Zwaarden
6. De hergeboorte (wat ik beter kan laten gaan)............: Kelken 6

Mijn aandacht werd meteen naar vraag 4 getrokken: De Duivel! Wat voor mij van allergrootst belang is, is (oude) angsten loslaten! Ik moet ook uitkijken dat ik mij niet inlaat met machtsspelletjes, ook dat ik mij er niet toe laat verleiden om dat zelf ook te doen. Dit lijkt (ook) bij een begin te horen van een totaal nieuwe heroriëntatie.

Zie gelijk punt 5, Koningin van Zwaarden. Deze dame zegt mij dat dit grote loslaten mij ook gaat lukken. Dat grote loslaten heeft ook met het loslaten van een grote brok verleden te maken. Ik moet van mezelf als het ware een onbeschreven blad maken en dat blad weer opnieuw gaan vullen.

Kelken 6 lijkt dit nog eens met klem te bevestigen!

Het Oordeel geeft nog eens die totale vernieuwing weer. Ik heb hier o. a. over een verhuizing in de (verre) toekomst geschreven. Plus dat ik denk dat er ook op het werkvlak e, e, a, gaat veranderen, mede omdat ik in korte tijd een aantal nieuwe cliënten erbij heb gekregen en ik aanvoel dat er nog meer veranderingen op komst zijn. Ook op dit vlak een voor mij alvast een totaal nieuwe oriëntatie, ik ben dus al naar e. e. a. aan het uitkijken. Ik weet zo ongeveer wel wat ik wil maar is nog niet helemaal helder.
Dan op het relationele vlak; mogelijk afscheid van een dierbare wat ik van ganser harte niet hoop, veranderingen van emotionele banden plus dat-puur een gevoel-ik nieuwe voel aankomen.
Hoe een en ander zal gaan is nu nog maar de grote vraag! Spannend blijft het, leuk en minder leuk.

Zwaarden 2 geeft aan dat ik me van nog meer dingen niet bewust ben maar dat wel zal worden.

Zwaarden Koning bevestigt voor mij nog eens hetgeen De Duivel mij aanraadt: handel integer en blijf zoveel mogelijk bij jezelf. Geeft mij een gevoel dat ik een of meer beslissingen ga nemen waar mensen niet blij mee zijn, dat hier het mysterie van Zwaarden 2 zit.
Kan ook met mijn medebewoners te maken hebben die mij nu zoveel mogelijk links laten liggen en mij dingen niet vertellen, heb ik het idee.

We gaan het allemaal zien!!!

ANJA