was doodseng in een droom

Gestart door sterbloemjolanda, februari 21, 2023, 14:30:12 PM

sterbloemjolanda

was heel eng en het was gelukkig in een droom

ik lag in een bed in de droom die ik had en het was stikdonker in mijn kamer in de droom en toen voelde ik ineens dat er iemand was in mijn kamer heel dichtbij

en toen werden door verschillende handen van in mijn gevoel 1 persoon mijn handen vastgepakt en niet bruut aangeraakt, het was een kleine hand en een grote hand, ik kon geen gezichten zien was het was pikdonker in de droom, de handen waren zacht en 1 hadn was klein van een jong iemand, erna vond ik het niet eng meer, maar was wel blij dat ik wakker was erna 

Anja

Hoi Sterbloemjolanda,

Iets in mij zegt me (dat gevoel kreeg ik vrijwel gelijk) dat je momenteel in je dagelijks leven met (oude) angsten geconfronteerd wordt. Iets wat je (on) bewust hebt verdrongen komt boven. Je komt met een kantje van jezelf in aanraking wat je misschien wel nooit hebt "aangeraakt" of dat is alweer zo'n poos geleden dat je ervan vervreemd bent.

Kan het misschien (ook) 0m een overleden of vermist kind gaan?

Sterkte,

ANJA

sterbloemjolanda

ik ben van schrik vannacht maar om 4 uur naar bed gegaan en heb lichtje aangehouden, maar vannacht ga ik weer donker slapen, veel prettiger is dat, stoort me als ik licht erbij heb in de nacht, anders

ik heb zelf geen kinderen, heb ook geen kennis met overleden kind dat ik weet, of zo......kan het iets zijn wat net tussen slapen en dromen in zit, als het ware, het waren geen nare handen....maar was wel blij dat ik erna snel wakker werd........

sterbloemjolanda

normaal, droom je nooit dat je in een bed licht met je ogen open.............

Anja

Ik krijg het gevoel Jolanda, dat dit onbekend personage nog in je leven moet komen, iets zegt me op een onverwachte en/of ongebruikelijke manier.

sterbloemjolanda

kan ik me wel iets bij voorstellen, dat dit niet zomaar is..............we zullen zien

groetjes van jolanda