Drie kaarten legging

Gestart door Moos-3, februari 15, 2023, 21:19:44 PM

Moos-3

Hallo allemaal,

Na mijn emdr is er gelukkig een en ander losgekomen bij mij. Ik ben op zich wel vrij zeker van het feit dat mijn man en ik niet meer als partners verder kunnen, maar dat er wel als papa en mama van onze kinderen verder zullen moeten.

Ik word erg emotioneel als ik aan onze kinderen denk en aan de aanstaande scheiding. Ik heb het nog niet uitgesproken omdat ik het mijn mond niet uit krijg. Ik heb een kaartlegging gedaan met mijn kinderen in gedachten en in mijn hart: hoe gaat het met mijn kinderen na de scheiding.

Verleden: de ster
Heden: staven 7
Toekomst: de zegewagen.

Het getal 7 komt steeds terug: de ster is 17, staven 7 en zegewagen is 7. Wat betekent dit?

Verder interpreteer ik het dat onze kinderen een goede basis hebben meegekregen (al zijn ze nog wel jong: 3 en 5). En dat deze basis ze hopelijk helpt door de moeilijke periode. Staven 7 lijkt aan te geven dat ze er wel last van zullen hebben. Ze zijn enigszins uit balans, maar ze zullen zich wel staande houden. En de zegeningen duidt hoop ik op rust en liefde als alle stof is gedaald.

Is dit een beetje een juiste interpretatie? Ik merk dat ik met mijn eigen gekleurde bril naar de kaarten kijken en daardoor wellicht mijn eigen gevoel projecteer op mijn kinderen.

Anja

Twee zevens: van liefde vervuld, het is in ieder geval een goede indicatie!

De Ster: zoals bij alle echtscheidingen, moeten ook deze kinderen e. a. a. verwerken. Heel naar maar helaas hoort dat erbij. Ze zullen er zeker nog last van hebben.

Maar dan terug naar die twee zevens: ze zullen het wel redden, ik heb weinig aan je eigen uitleg toe te voegen!!

Je hebt het hier wel over je kinderen maar ik hoop dat ook JIJ over een poos weer gelukkig zal worden! Maar ook dat gaat je lukken, al zie je er op dit moment zo nu en dan spreekwoordelijk geen gat meer in af en toe.

ANJA

Moos-3

Dank je wel Anja. Ik waardeer het zo dat je elke keer weer de tijd neemt om te reageren 🙏

Anja

Ik wens jou en je kinderen heel veel sterkte en het allerbeste toe!!