Ik bevind me ergens hoog, waar men mosterd met slagroom eet

Gestart door Anja, februari 09, 2023, 14:45:18 PM

Anja

Mosterd: goede resultaten na inspanning, ook goede afloop.

Slagroom: als men in een droom slagroom eet dan breekt er een overvloedige tijd aan. In deze droom biedt iemand mij een soort van tijd met mosterd en slagroom. Maar ik eet dit gerecht niet.

Hoog zitten: een waarschuwing om me in te laten met een persoon waarvan ik weet dat hij of zij niet goed voor me is.

Ik weet even niet op wie of wat dat laatste slaat. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee denk ik dan maar. Bij deze ben ik gewaarschuwd.
Met dat slagroom/mosterd gerecht erbij: ik lijk achter het mysterie van dit personage te komen, daar ik dit gerecht bewust niet eet. Ik beschouw deze droom dan ook als een aanmoediging om mijn eigen overvloed te creƫren nadat ik me ZELF heb ingespannen! Verlaat je niet op een ander lijkt hier de boodschap te zijn!

ANJA

Carla

Ik moet bij mosterd gelijk aan "mosterd na de maaltijd" denken..

Mosterd met slagroom.. ha ha, hoe verzin je het!

Mijn associatie in deze is dat iemand je een voorstel doet waarvan gedacht wordt dat jij het vast wel leuk zal vinden (de slagroom), maar dat het voor jou als mosterd na de maaltijd komt (dus veel te laat) en je slaat het dus af.

Anja

Ik heb die combinatie dan ook maar meteen afgeslagen :D Ik ben niet kieskeurig met eten maar er zijn grenzen  ;D ;D

Als jouw associatie klopt-ik kan dat nu echt niet met zekerheid zeggen-dan ben ik toch wel benieuwd naar wie er met welk voorstel op de proppen komt. Omdat dit mosterd na de maaltijd is bedankt ik daar dus "feestelijk" voor.

En nu jij dit zo aan mij schrijft krijg ik toch ook weer een gevoel van Anja, uitkijken met dat voorstel. Ook al heb ik dat in deze droom niet gezien: er zit ergens een addertje onder het gras.

Maar we gaan het zien Carla!! Ik ben toch ook benieuwd naar wat er dan voor die maaltijd allemaal geweest is.

Dank je wel,

ANJA