Alweer maar in mijn buurt

Gestart door Anja, februari 05, 2023, 00:12:55 AM

Anja

Ik ben in mijn geboorteplaats-waar ik nog steeds woon-met vakantie ??? Het grote gebouw waarin ik tijdelijk verkeer herken ik uit duizenden! Dat gebouw staat nog niet eens ver van mijn huis vandaan.
Ik ben daar als vakantieganger maar....ik voel me daar vreemd genoeg niet thuis, ik voel me zelfs helemaal gedesoriƫnteerd! Dan zie ik ergens een vrouw zitten, zwart halflang en zeer sterk krullend haar en een witte huid. Ik weet niet of ze lang of kort is want ze zit. Ze zegt tegen mij joh, we gaan om zeven uur eten hoor (mijn gevoel 19.00 uur). Ik denk het zal wel en voelde me erg verdwaald.

Dan zie ik naast het gebouw een grote tuin. In werkelijkheid is die tuin er niet. Ik zie er wel twee grote honden in rondlopen.
En nog vreemder: hun neuzen hebben de vorm van een afgestompte olifantenslurf! De eigenaar zegt iets tegen ze maar het ontgaat me volledig wat ie zegt. Dan word ik wakker.

Deze droom geeft mij in ieder geval twee basisindrukken: toe aan iets anders en vervreemding van mijn omgeving. Ik weet niet of het ermee te maken heeft hoor maar sinds vorig jaar juni ben ik op zoek naar andere woonruimte. Voor de huidige tijd is dat natuurlijk nog maar kort. Maar ik ben er in mijn achterhoofd wel mee bezig.
Omdat er nog meer mensen in dat gebouw waren, geeft dat voor mij toch ook vervreemding van mensen aan! Ik ken die mensen verder niet dus het kan algemene verveling door mijn omgeving zijn maar goed. Nu even die vrouw die zegt dat we om 19.00 uur gaan eten!!

Dat halflange, sterk krullende zwarte haar. Dat halflange haar geeft haar geestelijke en/of fysieke vitaliteit weer. Zwart haar staat voor het passionele en daarbij die krullen voor verleiding/verleidelijkheid.

Mijn passionele kantje is op een onbewust niveau aangewakkerd. Iemand (ik weet wie dat is :)) tot wie ik me sterk aangetrokken voel (ik heb het er hier weleens meer over gehad0 wekt op zich wel passie in mij op maar op de een of andere manier wordt het toch weer gewoon en lijkt dat toch weer minder te worden. Ik weet eerlijk gezegd nog niet precies welke kant dit opgaat. Toch sluit ik niet uit dat hier op een gegeven moment iets of iemand anders voor in de plaats komt. Blijft nog even afwachten.

Het lijkt mij ook goed mogelijk dat er momenteel wat mensen kunnen zijn die proberen om mij uit mijn centrum te halen of zoiets. Iets in me zegt me van opletten. Die twee honden lijken mij te tonen van joh, dit gebeurt er als je jezelf door sommigen laat beperken, wat ik niet bewust doe maar toch...ik merk het vanzelf wel als het wel gebeurt, is mijn ervaring na een droom/-.

ANJA