Auteur Topic: Drie kaart legging  (gelezen 152 keer)

Moos-3

• Nieuw lid
  • *
Drie kaart legging
« Gepost op: januari 30, 2023, 22:16:07 pm »
Hallo allemaal,

Mijn eerste bericht hier. Ik zoek steun bij de tarot kaarten omdat ik in een uitzichtloze situatie zit en het allemaal zelf niet meer weet. Tegelijkertijd vertrouw ik op het universum en heb ik het gevoel dat het allemaal wel goed komt.

De vraag die ik heb gesteld: hebben mijn partner en ik nog een toekomst samen?

De kaarten die ik heb getrokken:

Verleden: omgekeerde koning bekers
Heden: omgekeerde Pentakels twee
Toekomst: bekers aas

Ik haal er zelf wel een en ander uit, maar ik heb nog te weinig ervaring om ook de invloeden van de kaarten gezamenlijk te lezen. Ik lees ze apart van elkaar zeg maar. Misschien wil iemand me hier meer over vertellen?

Edit: ik lees net ergens anders dat het goed is om je eigen interpretatie eraan te geven. Wat ik eruit haal is dat mijn partner iemand is die niet instaat is verantwoordelijkheid te nemen en gemeen kan zijn. Hij heeft zijn gevoelens diep weggestopt en houdt ze stevig daar op z’n plek. In zijn hart is hij liefdevol en heeft wel het beste voor, maar dit uit zich in aardse, pragmatische acties. De steen waarop hij zit drijft in het water, dus het lijkt of je op hem kunt bouwen, maar dit kan niet.
Pentakels twee omgekeerd geeft aan dat er een wisseling plaats gaat vinden. De huidige situatie is niet in balans en brengt onrust en emotionele disbalans. Komt wel aardig overeen met hoe ik me nu voel.
Kelken aas is een gelukskaart. Er komen goede dingen mijn (onze?) kant op. Maar is dat dan gezamenlijk of ben ik alleen verder? En hoe verhoudt zich de omgekeerde koning bekers tot de omgekeerde Pentakels twee?

Groetjes Moos
« Laatst bewerkt op: januari 30, 2023, 22:30:07 pm door Moos-3 »

Anja

• Moderator
  • Master lid
Re: Drie kaart legging
« Reactie #1 Gepost op: januari 30, 2023, 22:44:20 pm »
Beste Moos,