Auteur Topic: grote hond gaat vlak voor me op zn rug uitgestrekt liggen  (gelezen 128 keer)

sterbloemjolanda

• Nieuw lid
  • *
grote hond gaat vlak voor me op zn rug uitgestrekt liggen
« Gepost op: januari 28, 2023, 20:13:03 pm »
ik zie de jongedame in mn droom die ik vaak in echt zie lopen met een klein hondje door de straat en nu in de droom zie ik deze jongedame, maar in dit geval niet met haar heel kleine hondje, maar een hele grote en mooie lichtblonde hond

we praten wat en ik zeg we worden telkens iets wijzer als we ouder worden......en dan gaat de hond op zn rug liggen en laat een bepaald patroon op zn rechter boventorso zien, een soort ruitjes zwart-wit patroon, net of het patroon nog niet helemaal volledig is en de hond doet ogen dicht en strekt zich helemaal uit op de rug op de grond......hij heeft mooie lange zachte haren

Anja

• Moderator
  • Master lid
Re: grote hond gaat vlak voor me op zn rug uitgestrekt liggen
« Reactie #1 Gepost op: januari 28, 2023, 20:21:24 pm »
Beste Sterbloemjolanda,

Honden staan in een droom voor trouw en kameraadschap.
Als ik dit zo eens lees, wordt deze jonge vrouw in de nabije of verre toekomt een vriendin c.q. kameraad van je. Omdat je bij die grote hond in je droom een ruit ziet, denk ik dat dit aankomende contact met die vrouw (ook) iets zakelijks kan zijn.

Omdat die ruit nog niet helemaal af is-die indruk krijg ik-zegt mij dat jullie huidige, ik denk nog oppervlakkige contact eerst nog wat verdiept moet worden. Zwart-wit kleur: het zal groeien zoals het moet zijn!

sterbloemjolanda

• Nieuw lid
  • *
« Reactie #2 Gepost op: januari 29, 2023, 14:12:54 pm »
we maakten vanaf het begin altijd babbeltjes met elkaar, ze kan ook heel mooi tekenen, schilderen.................ze is echt veel en veel jonger, zoals de velen in de straat, maar heeft veel meegemaakt

Anja

• Moderator
  • Master lid
« Reactie #3 Gepost op: januari 29, 2023, 21:14:09 pm »
Kan zij dan een oudere ziel zijn die jij met een bepaald doel nu al hebt ontmoet?