Hey, zal ik het nog eens proberen?

Ik gebruik mijn nieuwe deck

1. De Kern.............: Kelken 9
Ik zie een rijkdom aan gevoel, als een vis in het water...en dan ook nog eens bekroond, gevoel regeerd, wel positief.
2. Mijn vertrekpunt..: Zwaarden 7
Gedachten/zwaarden bij elkaar in een zak--> in the pocket. De figuur zit hoog in een boom. Oftewel minder bereikbaar en met gedachten bezig.
3. Mijn basis/steun...: Zwaarden 10
Een skelet doorspietst met zwaarden, misschien schimmen/ gedachten uit het verleden. Een skelet maar ook wilderige begroeiing, oftewel oud met nieuwe beginsels.
4. Wat me te hulp schiet: Pentakels 9
Een vrouw met een rijk versierde kroon en kettingen, met een zwaan in de handen. Bloemen in de achter grond, groei en schoonheid. De zwaan is een krachtige en vooral ook prachtige verschijning... Dit kan zowel innerlijke als uiterlijke schoonheid in houden.
5. Wat wordt opgelost: Zwaarden 4
Een beer in winterslaap, heeft zich onder de wortels van een boom ingegraven. Buiten is er sneeuw, binnen is er warmte, de zwaarden doorspiesen de wortels, gedachten die pijn willen doen maar de beer niet raken.
6. Een wens vervuld...: Kelken 10
Drie figuren die zich goed voelen, ze vieren feest. Een wilderige boom vol met kelken. Goed gezelschap en je kan je gevoel volgen.
7. Nieuw inzicht.........: Kelken 3
Drie beeldschone dames die hun kelken omhoog houden. Lelies, kaarsen en rozen om hun heen, oftewel groei. Ze zijn wel jong, oftwel gevoelens die misschien van vroeger komen, of van vrouwelijk gezelschap.