Hey Voice, in de hier inmiddels keiharde wind

Hier een poging van mijn kant om jouw legging te duiden.
1. Zwaarden 7
Dit zwaardje (mesje) snijdt aan twee kanten. Word je (in milde vorm) bedrogen of ben je zelf van plan om vreselijk te bluffen? Je zal weet hebben of krijgen van je zeer scherpe verstand maar je zal zelf ook geconfronteerd worden met een heel glad kantje van jezelf, waarvan je hooguit half wist dat je dat in je had. Misschien ben je daar ook niet zo blij mee maar dat weet ik natuurlijk niet. Dit onder een laag(je) van zeer goede manieren c. q. omgangsvormen want die goede kant zit hier ook aan.
Dit alles kan betekenen dat dit voor jou een jaar wordt waarin je jezelf als het ware gaat oefenen om beter met bepaalde emoties om te gaan.
2, De Geliefden
Op het gebied van geld, bezittingen en waarden verwacht ik totaal geen problemen.
3. Staven 6
Een goed contact met je naaste omgeving. Misschien ga je zelfs wel ergens de leiding op je nemen. Misschien bluf je af en toe net iets te hard, als dat zo is dan daar even op letten maar nogmaals: ik voorzie ook geen problemen met je naaste omgeving.
4. De Magiër
Ik voel hier heel erg de drang tot verdere ontwikkelingen bij je! Gelet op de rest van je kaarten zal je daar komend jaar voor een groot deel in slagen! Ik voorzie ook inderdaad geen problemen met vrienden of familie en ik onderschrijf daarbij wat je er zelf over zegt.
5. Staven 4
Niets aan toe te voegen!! Zeer sterk het gevoel dat dit midden in de roos is!!
6. Kelken 4
Wat je gezondheid betreft: niet te veel en te vet eten! Ik voel dat je anders snel misselijk wordt. Neem op zijn tijd rustmomenten voor jezelf want anders wordt alles je misschien teveel. Misschien even opletten of je wel genoeg vitamine B in je hebt! Met name vitamine B12 wil men hier nog weleens tekort komen.
Wat werk betreft: verdragen komen niet tot stand omdat men van mening verandert. Nu heb ik niet het gevoel dat jij degene bent die van mening verandert maar eerder je werkgever. En/of gezegd: een zakenrelatie van je werkgever.
7. Pentakels 9
Ik onderschrijf wat je zegt. Je houdt wel van bepaalde mensen maar je laat dat liever niet merken? Ik voel wel toegenomen en betere vriendschappen en contacten maar een relatie lijkt hier nog even uit te blijven.
8. Gerechtigheid
Inderdaad een neutrale kaart: niet positief of negatief. Maar misschien iets om voor jezelf even onder de loep te nemen: wat haalt jou snel uit je evenwicht en wat juist niet? Dit is ook neutraal! Erfenis, proceswinst of smartengeld? Hoe instanties een rol in je leven gaan spelen blijft hier nog neutraal.
9. Staven 2
Heel goed omschreven! Echt grote reizen ga je komend jaar nog niet maken. Hooguit wat kleine(re) reizen met vrienden. Eerst meer dichterbij ondernemen. Mensen hebben of krijgen vertrouwen in je! Het spirituele wordt steeds belangrijker voor je.
10. Ridder van Staven
Goed omschreven! Ik voel hier wisseling van werk en woonplaats. Kan het zijn dat het hier om een overplaatsing gaat? Ik voel ook onverwachte (zaken) reisjes.
11. De Hogepriester
Niets aan toe te voegen. Misschien dat je je bij een groep mensen aansluit bij wie het spirituele ook een zeer belangrijke rol speelt in het leven?
12. Ridder van Pentakels
Ook heel goed gezien. Deze kaart geeft mij het gevoel dat je dit jaar een groot beroep op je emoties wordt gedaan. En ook een beroep op je vermogen om daarmee om te gaan. Geld en/of ondersteuning van een vriend. Maar mogelijk ook steunpilaar voor een ander zijn.
De samengestelde waarde van heel deze legging is 55=10=1. Dat eerste getal staat voor de Aas van Zwaarden! Volgens zeer sterk toegenomen inzichten (Zwaarden Aas) gaan handelen (De Magiër) en dan tot grote resultaten komen. Komend jaar kom jij midden in een (nieuw) aardingsproces. Zodoende komen die eventuele grote reizen op zijn vroegst pas volgend jaar denk ik.
De persoonshuizen 1, 5 en 9
Zoals ik al omschreef: middenin een aardingsproces, dichter bij jezelf (thuis) komen. Je gaat mensen ontmoeten die jou hierbij behulpzaam kunnen zijn. Je gaat zaken ook voor jezelf schiften: wat heb ik nodig en wat niet (meer)? Wat je nog nodig hebt neem je mee naar het jaar later.
De huizen van materie 2, 6 en 10
Geen problemen gebied van geld en materie. Jouw beroepsmatige situatie zal uiteindelijk alleen maar beter worden. Je krijgt wel (veel) vaker te maken met onverwachte situaties en veranderingen. Het verbaast me dan ook niet als jij met een overplaatsing te maken krijgt of misschien nog wel een keer moet solliciteren naar een andere baan. Wat je goed lukt en je uiteindelijk ook beter af bent.
Ik voel ook iets met bankzaken. ik voel hier ook weer oppassen met teveel en te vet eten maar ditmaal omdat je lever anders kan gaan opspelen.
De relatiehuizen 3, 7 en 11
Veel nieuwe banden die sterk met karma te maken hebben! Doorgrond de kern van die banden!!
De gevoelshuizen 4, 8 en 12
Je zal een of meer vrouwen ontmoeten tot wie je je sterk aangetrokken voelt en ik denk minstens eentje ook tot jou. Weliswaar is dit een verleiding die om een of andere reden niet goed voor je is maar toch op de een of andere manier een boodschap voor je heeft, jou dichter bij je eigen kern brengt.
Ik krijg hier weer het gevoel dat je het denk ik voor 2023 beter is om je te beperken tot goede contacten en vriendschappen.
Twee vieren: patstelling tussen partners, doet me o. a denken aan de gevoelshuizen maar mogelijk (ook) met je werkgever.
Twee zessen: ruzies. confrontaties. Ik krijg het gevoel van een vrouw die zich ongewenst opdringt aan jou.
Twee Ridders: discussies kunnen verhit zijn of worden juist vermeden.
ANJA