een boom, die heerlijk smaakt.......

Gestart door sterbloemjolanda, december 18, 2022, 14:05:32 PM

sterbloemjolanda

Ik kwam een chique buitenlandse turkse dame, erg opgemaakt,  tegen met pikzwart haar en een chique witte bontjas, een lange jas, opvallende en glad zwart haar, een jongedame, die zei tegen me dat er een boom was en ze noemde de naam ervan een treur…….., zoiets en  die heeft een  heerlijke smaak

Ik ben het bij die natuurclub, waar veel mensen waren even gaan opzoeken en er zat een meneer aan mijn tafeltje, die geen medewerking gaf over hoe ik die boom het beste kon opzoeken, in de administratie, dus zocht ik het uit en daar waren op een gegeven moment zeer kleine lettertjes onderaan het formulier te zien, waar ik hierop aan iemand verder info over deze boom kon aanvragen, haast niet te lezen, de naam en het tel.nr. ik kreeg dus van die club helemaal geen medewerking, dus kwam er niet echt uit…. vond het vreemd dat ik daar geen medewerking kreeg

Anja

Die opgemaakte dame geeft mij het gevoel dat het iemand is die in hoge mate behoefte heeft aan zelfontwikkeling, zelfontplooiing. Gelet op hoe ze eruit ziet, denk ik dat dit voor haar voornamelijk op financieel/materieel en/of maatschappelijk gebied is.
Die make-up laag geeft voor mij haar facade aan, dat ze zich misschien weleens mooier voor kan doen dan ze is.
Het feit dat die club niet wil meewerken, zegt mij dat ze die info over die boom misschien wel helemaal niet had mogen geven. Of er zijn andere reden(en) waarom die club niet meewerkt.

Mij bescheiden indruk:
ik heb het idee dat jij momenteel in een fase zit waarin je dolgraag iets wilt bereiken. Op zich totaal niks mis mee, integendeel! Maar kijk wel uit met wie je je inlaat en hou ook de manier waarop je je doelen (via die ander) wilt bereiken.
Blijf eerlijk en oprecht en ga vooral op je eigen gevoel af. Mocht het zo zijn dat je in bepaalde situaties (vermeend) wordt voorgetrokken dan doet dat een sfeer bij een groep mensen nooit goed.

sterbloemjolanda

Anja