Niet kunnen pinnen in een Chinese winkel

Gestart door Anja, december 17, 2022, 16:55:13 PM

Anja

Ik ben in een donkere Chinese winkel. Ik weet niet of en welke eventuele boodschappen ik daar heb gehaald. Maar op een gegeven moment moet ik pinnen. Maar och jee, wat een ingewikkeld pinapparaat is dat. Ik wil een code intoetsen maar mede doordat het donker is plus dat dat apparaat er nogal ingewikkeld uit ziet lukt mij dat niet.
Ik wil het lampje van mijn IPHONE aanzetten, doet dat lampje het niet.

Ik weet niet waarom. Iets in mij zegt me dat het om een voor mij nu nog onduidelijke reden noodzakelijk lijkt om mijn connectie met Chinezen te verbeteren.
Het klopt wel dat ik tijdens en na de coronapandemie grote afstand heb gedaan van China en Chinezen, daar ik ze verdenk van medeplichtigheid aan het verspreiden van dit virus. Een zekere boosheid jegens hen is mij daarom wel toegezegd. Maar nu blijft voor mij de vraag over:

-Waarom voor mij de noodzaak om mijn connecties jegens hen te verbeteren?

Dan nog iets vreemds.
Nadat ik dus in die winkel geweest ben, geeft mijn vader me muntdrop te eten wat ik gretig weg eet. Mijn conclusie: hij heeft het financieel gezien goed met mij voor!

-Maar wat hebben deze twee dingen dan met elkaar te maken?? Nog een raadsel voor mij maar wie weet??

WIE HET WEET MAG HET ZEGGEN!

Carla

Ik heb een soort vage gedachte bij die Chinese winkel met dat ingewikkelde pinapparaat, met daarnaast de munt(dropjes) van je vader, dat het wil zeggen dat we helemaal niet zo afhankelijk hoeven zijn van China en andere grote verre economieën, want dat wat we nodig hebben ook heel dichtbij te vinden is.

Maar goed dit is mijn interpretatie, zegt misschien wel meer over mij dan over jouw droom  ;D

Anja

@Carla,

Dank je wel voor je zeer mooie interpretatie! Nu ik dit zo een aantal keren herlees, denk ik dat dit weleens een bemoedigend signaal voor mij zou kunnen zijn. Wees niet bang voor Chinese afhankelijkheid want je bepaalt zelf in hoeverre je daar afhankelijk van bent of wordt.
Ik voel ineens een spiritueel hart onder de riem wat mij zeer goed doet!!

Thanks,

ANJA

Carla