Een mega groot vliegtuig

Gestart door Anja, oktober 15, 2022, 16:11:57 PM

Anja

Ik ben in een gezelschap waar ik als huishoudelijke hulp werk. De bewoners van het huis krijgen visite. De visite zegt niks tegen mij, negeert mij zelfs. Dit terwijl ik een uur overwerk.
Dan landt er ineens een mega groot vliegtuig, duidelijk van de KLM want ik zie de letters er zelfs op staan. Ik krijg geen neiging om in te stappen maar ik vind dat vervoermiddel toch ook niet eng.

Mijn bescheiden interpretatie: een (mega) grote verandering. Ga ik daarin mee of niet? Omdat ik werkelijk geen idee heb waar die mega verandering op slaat, heb ik daar een tarotkaartje op getrokken. Zie Tarot Kaartleggingen.

Carla

Vliegtuigen vliegen, ze komen los van de grond wat mij doet denken aan ergens 'los van komen'. Maar jouw vliegtuig komt niet los maar maakt juist contact met de aarde, dat doet me dan weer denken dat iets nu 'vaste voet aan grond' zal krijgen.

Anja

In de spirituele roos Carla want ik zit inderdaad in een proces van opnieuw verbinding maken. Ik zit er nu echt middenin, zelfs mijn smartphone voelt dat, daar alle apps vrijdag onverwacht uitvielen! Na een flitsbezoek aan de telefoonwinkel was het probleem verholpen.

Mede hierom denk ik dat 2023 weleens een spannend jaar voor me kan worden, ook en zeer zeker op een leuke manier.

Carla


Anja

Wat mij nu ineens te binnen schiet!

In mijn jaarlegging van 2022 ligt De Magiër in mijn negende huis. Dit huis geeft o. a. op veel vlakken de toekomstige ontwikkeling aan. De Magiër staat met zijn voeten op aarde. Dus voor grond aan de voeten krijgen! Nogmaals: heel raak van je

Dank je wel,

ANJA

Anja

Ik voel nu weer dat het aarden begint te komen!!

Anja

Vandaag kwam ik iemand tegen die exact op iemand uit dat gezelschap leek en dat was exact om 10:10 uur. En dan kijk ik hier op CatharinaWeb in welk teken de maan staat. Weliswaar 28 graden maar 10, 10 seconden!! Mijn oog viel er gelijk op en naar mijn gevoel is dit geen toeval!

Mijn beperkte visie: dit wijst op een andere zijnstoestand, weet even niet hoe ik dit anders moet uitdrukken!