Beste Niels,
Ik heb inmiddels wat planeetstanden van jouw geboortehoroscoop opgezocht. Jouw vraag was hoe Pluto te kunnen kraken, ook op welk vlak dat het beste kan gebeuren.
Wat mij het meest opviel, was waar de maan in jouw horoscoop staat: zo ongeveer drie graden in Tweelingen. En die maakt dan weer een inconjunctie met Pluto. Een passief en zeer gespannen aspect.
Ik denk dat jij vaak hele extreme gevoelsstemmingen hebt: alles of niets. Mogelijk heb je ook een drang om anderen psychisch in je macht te krijgen maar word je ook zelf slachtoffer van andermans macht. Zeer veel moeite om dierbaren los te laten en ze de nodige vrijheid te geven.
Dit laatste heeft er waarschijnlijk mede voor gezorgd dat je zeik bent geworden, ik voel in ieder geval een verband omtrent je fysieke gesteldheid. Hoe kun je deze Plutonische noot kraken?
Ik heb natuurlijk wel heel makkelijk praten, ik weet tenslotte dat dit moeilijk is. Maar het allerbeste is rust brengen in je gemoedsgesteldheid, extremen juist tot rust brengen. Zoveel mogelijk aanleren van tact en diplomatie. Alles in kleine stapjes, denk zeer zeker niet dat je met grote stappen snel thuis bent.
Ik kijk nog eens even verder,
ANJA