Een mooie legpatroon die ik gelijk sticky wil maken

Gestart door Anja, mei 27, 2023, 21:02:53 PM

Anja

Dit lijkt mij een hele mooie legging voor als je al een poosje in een niet zo heel gemakkelijke periode zit en je een vorm van troost en ondersteuning wil.

1. Boodschap van de engelen.........
2. Hun wijsheid aan jou.....
3. Hoe ze je kunnen troosten...
4. Hun gebed voor jou......
5. Het wonder dat je meeneemt uit de hemel...
6. Hemelse raad over een relatie.....
7. Wat je in extase brengt.....

ANJA

Carla

Birgit

Mooi en zeer hoopvol!
Zou ik meteen voor me willen neerleggen maar ben, in dit vak, nog te groen achter mijn oren.  :D :D :D

Geeft wel een mooi perfectief.

Merci Anja

Anja

Dank je wel Birgit!!

Jij hebt vast wel andere talenten waarmee jij mij misschien ook nog eens gaat helpen mocht dat nodig zijn!!

Misschien dat er anderen zijn die met dit legpatroon een opstart willen maken?? Je mag oefenen, niks is raar of dom!!

ANJA

Anja

Een mooi sticky legpatroon, gebaseerd op De Maan

1. Dit is verboden...............(kaart komt links te liggen
2. Dit komt aan het licht......(kaart komt schuin erboven te liggen)
3. Dit wist ik niet.................(kaart komt rechts te liggen)
4. Dit is gesluierd.................(kaart komt schuin onder te liggen)

Voice-in-the-Wind

Dat lijkt mij een leuke/ interessante legging...

Ik ga er morgen ff voor zitten  :D

Anja

Birgit

Citaat van: Anja op mei 27, 2023, 21:02:53 PM
Dit lijkt mij een hele mooie legging voor als je al een poosje in een niet zo heel gemakkelijke periode zit en je een vorm van troost en ondersteuning wil.

ANJA

Anja,

Welke kaarten gebruik je voor deze legging?

Birgit

Anja

Beste Birgit,

Ik gebruik tarotkaarten maar als jij liever Lenormandkaarten wil gebruiken kan dat naar mijn gevoel even goed. Doe waar jij je goed bij voelt.

ANJA

Anja

Ik heb gisteren nog een legging gevonden die ik zeer de moeite waard vind om te doen. Deze legging op zowel vriendschappen als relaties toepasbaar.
De vijf kaarten worden van links naar rechts in een rijtje neergelegd.

1. Wat zijn de sterke punten van onze vriendschap/relatie en hoe kunnen we die verder versterken?
2. Hoe kunnen we onze communicatie verbeteren?
3. Welke grenzen moeten wij in acht nemen om onze vriendschap/relatie te behouden?
4. Hoe kunnen wij elkaar steunen in onze individuele doelen en uitdagingen?
5. Hoe kunnen we plezier en avontuur in onze vriendschap/relatie brengen?

Blue Birds

1.   pentakels aas
2.  de zegenwagen
3. pentakels 4
4.  pentakels koningin
5. de keizer
6. hemelse raad over mijn single langdurig al zijn   bekers aas
7. staven aas

Anja

1. Pentakels Aas:
Hun boodschap is dat ook voor jou rijkdom is weggelegd!! Er is of komt iets in de maak! Kijk verder dan wat uiterlijk waarneembaar is. Met rijkdom wordt hier trouwens niet alleen maar geld bedoeld.

2. De Zegewagen:
Hun wijsheid aan jou, is om hier (veel) actiever naar op zoek te gaan. De rijkdom van Pentakels Aas wordt niet zomaar verkregen, je moet er wel je best voor doen. Hun wijsheid aan jou: dit kun jij!

3. Pentakels 4:
Ze kunnen je troosten als jij ZELF goede zakelijk/collegiale contacten kunt aanleggen. Ik denk dat hun troostend advies luidt: iets minder zweverig, niet meteen op je hormonen afgaan! Je verlangt naar liefde maar denk hier nu nog even niet aan. Zorg voor praktische contacten, dit alleen al kan je verder helpen. Kijk ook eens verder naar wat je nog mee wilt doen.

4. Pentakels Koningin:
Hun gebed voor jou, is dat jij een hele goede kring van mensen om je heen krijgt, waarmee je je liefde wel kunt delen.

5. De Keizer:
Ik denk dat jij jezelf nog zal verbazen over je kracht! En wat je daar allemaal mee kunt bereiken. Hier heb je nog geen of onvoldoende contact mee. Als je dit beseft dan gaan er deuren voor je open.

6 Aas van Bekers:
Hoofd in de wolken maar voeten op de grond! Je hebt de kracht van een partner nodig.

7. Aas van Staven:
Een nieuw begin, meer dynamiek in je leven! Je bent hard toe aan iets nieuws. Overwin het laatste beetje prestatieangst. Je houdt uiteindelijk van werk, in ieder geval bezigheden, waarvoor zeer grote krachtsinspanningen vereist zijn.

Wel, je hebt maar liefst drie azen! Dit betekent o. a. bevordering, goede tijding! Ook harmonie, vruchtbaarheid (goede kansen dus) en de geboorte van iets nieuws. Soms ook de geboorte van een kind maar ik denk niet dat dit in jouw leven gaat spelen.

Vervolgens kijk ik naar de totale getalswaarde  van jouw kaarten. Ik kom uit op 15 (De Duivel).
Ik wil je bij deze toch wel wat met klem adviseren om momenteel GEEN ENKELE emotionele relatie aan te gaan met collega's. Wat hun positie ook is. Zie eerst dat je qua werk vooruit komt, dan komt de liefde ook! Ik denk namelijk dat jij momenteel zo naar liefde verlangt, dat jij zeer makkelijk ontvlambaar bent en zo een prooi bent voor mensen die het minder goed met je voor hebben.

Eerst jij met je vooruitgang, dan de rest!!

Een heel mooi nieuw jaar toegewenst,

ANJA