Een kat valt een konijn aan!

Gestart door Anja, oktober 26, 2022, 20:13:32 PM

Anja

Afgelopen nacht ben ik ergens waar ik een beige achtig konijn vasthou!! Ik bescherm hem en ik merk dat dit dier heel veel van mij houdt. Er loop ook een kat rond maar die hou ik op een beleefde manier op gepaste afstand.
Dan ineens haalt er een voornamelijk zwarte kat uit naar dat konijntje wat ik de hele tijd vasthou en bescherm! Dat dier voelt dat en ik voel dat hij van me houdt, al weet ik niet zeker of het wel een hij is :) Dan word ik wakker!

De kleur beige staat voor mij in ieder geval voor neutraliteit maar ook voor de zakelijke kant van het leven. Dat konijn staat voor mijn sluwe/slimme aard.
Deze droom geeft mij het gevoel dat de komende tijd tact en slimheid op zakengebied vereist is! Ik mag dat sluwe/slimme kantje van mij omarmen daar ik veel van dat konijntje hou!
Ik krijg ook het vage gevoel dat ik-heel in het geniep-naar iets anders mag uitkijken! Weliswaar probeert iemand (ik vermoed vaag iemand van personeelszaken) mij te pakken (kat die uithaalt naar dat konijn) maar doordat ik zo goed handel en ik bescherm ben/word, zal ze heel moeilijk vat op me hebben en ook krijgen.

Ik sluit ook niet uit-maar die mogelijkheid is voor mij een stuk vager-dat ik mogelijk ergens op betrapt word of iemand denkt me te betrappen.



Groetjes van ANJA

Anja

Krijg nu ook ietwat een gevoel van geheimzinnigheid maar dat is mogelijk nog vager!