Afgelopen nacht sta of zit ik bij een felgele muur. Middenin die muur zie ik een spierwitte schim aan een bureau zitten. Hij of zij beweegt wat maar zie niet echt wat de schim doet.
Een felle kleur geel geeft daglicht aan ofwel iets komt aan het licht. Omdat een muur in een droom begrenzingen aangeeft, heb ik hier het idee dat 'men' niet wil dat er iets naar buiten komt. Misschien-maar dat weet ik niet zeker-weten ze niet goed hoe ik hierop zal reageren. Hebben ze het gevoel dat ze mij niet goed kunnen plaatsen.
Wit staat o. a. voor puurheid, reinheid en wijsheid dus die persoon in kwestie zal niets ten nadele van mij doen.
Niet zelden staat geel ook voor onthechting. In mijn geval voel ik dat hier heel sterk! Dit alles geeft mij het idee dat de zaken stukken minder goed gaan dan wordt voorgespiegeld. Mogelijk kan het zijn dat er (ook) op en aanmerkingen op mijn functioneren is gemaakt door cliƫnten maar van dat laatste ben ik minder zeker dan van dat eerste.
Die gele muur zegt ook wel wat over mezelf vind ik. Onafhankelijkheid/zelfstandigheid staat bij mij wel hoog in het vaandel. Ik heb dit bij de meest uiteenlopende vormen van relaties. Daar staat wel tegenover dat ik heel goed met iemands eigenheid kan omgaan!
ANJA