wat moet ik met deze droom

Gestart door Miranda24, oktober 01, 2004, 11:15:18 AM

Miranda24

Ik weet niet wat ik heb de laatste dagen ,maar ben heel onrustig , wat dromen betreft ....
Weet niet meer precies hoe de droom in details ging, maar zal ff de grote lijnen neerzetten....

ik woonde bij mijn moeder in huis, met een vreemde man , mijn moeder had een piercing in de lip laten zetten ,bij de bovenlip, en 2 in de nek   , en ik moest iets ophalen bij iemand thuis, en die persoon vertelde me dat ik volgend jaar zou komen te overlijden, ik helemaal gestressed, ik weer naar huis, zie ik allemaal kleine wezens vliegen in het huis,. en ik zeg tegen mijn moeder wat die persoon heeft verteld , en ze begon te lachen en zei dat het nog klopte ook,dat ik zou te komen overlijden volgend jaar....

wat moet ik hier nou mee???
word gek van mezelf  liefs Miranda

huntres

overlijden hoeft niet gelijk te staan met onder grond komen te liggen, misschien sluit je volgend jaar iets af waar je allang mee loopt te tobben?? een begin van een nieuw leven, ook dat is dood ;)

snowdrop

Ik denk ook dat dat overlijden symbolisch is. Misschien kun je voor jezelf nog meer details of bijbehorende gevoelens terugkrijgen? Zoals: wie was die man, en wat voor relatie had hij met je moeder of met jou? En die kleine rondvliegende wezentjes? Wel een droom die je even flink kan blijven dwarszitten. Sterkte hoor!

palomino

Hoi Miranda,
Misschien wordt je een beetje minder gek van jezelf als je 'overlijden' letterlijk neemt...Vogend jaar is het lijden over...
liefs Palo

Ricca

Hallo Miranda,

Het lijkt mij geen voorspellende droom, want die dromen hebben echt een heel andere sfeer. Iets waardoor je wéét dat het waar is. Dat heeft jouw droom niet.
De kleine vliegende wezens zijn waarschijnlijk gedachten die door je hoofd spoken.

Personen in dromen zijn vaak helemaal niet wie ze lijken te zijn. Zeker als er iets vreemds mee is. Maar er is wel altijd een herkenningsteken. Je moeder heeft in werkelijkheid waarschijnlijk geen piercings? Aan wie doen piercings jou denken? En had de vreemde man niet iets wat je herkende? Al is het maar een klein detail in zijn kleding o.i.d. Dan heb je een aanwijzing. Een vreemde kan ook voor een deel van jezelf staan.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

palomino

Hoi Miranda,
Je woont weer bij je moeder thuis,wat aangeeft dat je er niet in je eentje voor staat,je geniet bescherming maar tegelijkertijd ook de moeder die je nu zelf bent voor Wesley.
De vreemde man kan het sterke potentieel in jezelf weergeven waarvan je je nog niet bewust bent.
Je moest iets ophalen bij iemand anders thuis...je moet een nieuw stukje van jezelf leren kennen en accepteren..die persoon vertelt je dat je volgend jaar zult overlijden...het volgende jaar is een nieuw jaar,tijd voor iets nieuws...de Dood geeft slechts aan dat je oude dat niet meer ter zake doet los moet worden gelaten en dat het tijd wordt voor vernieuwing.
Je bent gestressed omdat je niet weet waarover het gaat...je bent je er nog niet van bewust.
Je moeder moet er om lachen en zegt dat het klopt dat je komt te overlijden...Dat betekent dat je onbewust wel weet dat de tijd daar is om iets nieuws toe te laten in je leven en dat het 'overlijden' betekent dat het lijden over zal zijn ,op zal houden als dit nieuwe wordt toegelaten.
Probeer er achter te komen wat dit nieuwe stukje in je leven is...
Liefs Palomino

Miranda24

thanx allemaal voor de verklaringen van mijn droom. :-* het word al een stuk makkelijker om de droom helemaal te kunnen plaatsen.En er is idd iets nieuws in mijn leven gekomen en dat is mijn nieuwe vriend Arnold.Kende ik al wel een tijdje, maar sinds gisteren hebben we gezegd dat we er voor gaan ;D.
En wat betreft mijn moeder met de piercings?hmm of die piercings me aan iemand deed denken? zou het zo echt niet weten.En sinds ik bij de vader van mijn zoon weg ben , heb ik idd dingen van me zelf ontdekt.En ben nu ook bewuster van mezelf en anderen aan het worden :D

liefss miranda