" Bloed op wc papier "

Gestart door frommeltje, oktober 02, 2022, 14:43:34 PM

frommeltje

Hoi,

De droom die ik vannacht heb gehad:
Ik moet naar de wc (alweer), ik vraag aan iemand die bij me staat (ik weet niet meer wie maar het was iemand die ik ken) of dat die op mijn 2 hondjes wil passen.
Ik ga op zoek maar kan geen wc vinden, dan maar op een stoel. ???
Volgens mij heb ik gepoept en veeg mijn billen af. Ik kijk naar het wc papier en zie alleen maar bloed op het papier.
Ik schrik hier even van.....dan ineens denk ik: " Het maakt niet uit want ik ben maar aan het dromen".
Toen was ik meteen gerustgesteld. Even daarna werd ik wakker.

Een soortgelijke droom heb ik al eerder gehad maar dit keer was het met veel bloed en ik wist dat ik aan het dromen was.

Wat ik gelezen heb is dat wc staat voor het ontlasten van dingen die ik vasthoud en bloed staat volgens mij voor verlies van energie. De kleur rood hoort bij de stuitchakra, voor geaard zijn.

Weet niet zeker of mijn uitleg helemaal klopt, als iemand nog iets anders kan toevoegen voor wat meer duidelijkheid dan zou dat fijn zijn.

Bedankt, groetjes Frommeltje. :)

Anja

Beste Frommeltje,

Als ik dit zo lees, denk ik dat jij zeer veel moeite hebt/had met het loslaten van dierbaren! Gelet op dat bloed, denk ik dat dat vaak gepaard is gegaan met (diepe) emotionele verwondingen.

Ik sta achter hetgeen jij over de stuitchakra schrijft, wat op mij overkomt dat jij moeite hebt of had met wortelen/aarden. Mede hierom is dat loslaatproces waar ik hierboven over schrijf zo pijnlijk geweest want ieder loslaten voelt voor jou als een ontworteling en omdat dat aardingsproces niet helemaal goed is gegaan is dit nog eens extra pijnlijk voor jou.

Kan het zijn dat jij momenteel een proces ingaat van jezelf helemaal opnieuw met anderen en je omgeving te verbinden?

Groetjes van ANJA

frommeltje

Hoi Anja,

Bedankt voor de toevoeging op mijn droom.

Loslaten is voor mij altijd een moeilijk iets geweest, nog steeds, eigenlijk in alles.

Doordat ik teveel in mijn hoofd zit ben ik waarschijnlijk niet goed geaard. Daar moet ik maar weer eens aan gaan werken.

Dat ik een proces inga om mezelf te verbinden met andere en de omgeving, dat zou goed kunnen, ben er nog niet helemaal uit.

Heel erg bedankt voor je moeite, weer wat stof om over na te denken.

Groetjes Frommeltje :)

Anja

Dank je Frommeltje!!

Ik hoop dat het loslaten je op een gegeven moment wat makkelijker af gaat. Ik heb hier ook nogal eens moeite mee hoor!

Groetjes van ANJA