Pluto Kraken, Pluto 6e huis schorpioen

Gestart door nielszw, september 25, 2022, 15:55:43 PM

nielszw

Pluto natal staat op 2.0 graden in het 6e huis, in Schorpioen.

De komende jaren staat voor mij Pluto kraken op de agenda.

Wat houdt Pluto kraken in, en wat kan ik verwachten met mijn Pluto plaatsing in 6e huis schorpioen?

Dank!

Anja

Het zesde astrologische huis staat voor werk en gezondheid.

Omdat jij Pluto in dit huis hebt staan, betekent dat je op deze punten wat Plutonische nootjes zal moeten kraken.
Mijn gevoel: ingrijpende gebeurtenissen op gebied van gezondheid! Dit hoeft niet iets ernstigs te betekenen. Maar laat voor de zekerheid vanaf nu jaarlijks enkele medische check-ups doen. Puur voor de zekerheid.

Plus dat ik behoorlijke veranderingen op het werkvlak voel en dan met name op het punt van gezagsverhoudingen. Stel: nu noem ik maar wat hoor maar stel: jij bent directeur en je werkt goed samen met een onderdirecteur of andere onderdanen dan kunnen collegiale vrienden (ineens?) vijanden worden of omgekeerd. Dit gaat niet zelden om een strijd van wie er op de eerste plaats komt.
Het kan ook zijn dat je komende jaren een of meer ingrijpende reorganisaties en/of fusies en/of het opheffen van een bedrijf meemaakt.

Heb je al gekeken naar welke connecties Pluto met andere planeten of tekens maakt? Want daar hangt ook veel vanaf!
Mensen met Pluto in dit huis zijn vaak zeer fanatieke werkers, zetten zich voor hun werk vaak meer dan 200% in. Werkweken van zestig uur kunnen eerder regel dan uitzondering zijn. Maar vaak hebben mensen met deze Plutostand een minderwaardigheidsgevoel wat ze moeten leren overwinnen.

Heb jij een of meer planeten in het derde huis staan? Het derde huis geeft ook de verhouding met broers en zussen aan. Niet zelden hebben mensen met Pluto in zes het gevoel (gehad) dat hun broers en zussen concurrenten van hen waren! Niet zelden draagt ook de moeder daaraan bij!


ANJA

nielszw

Dankjewel Anja!

Dan zal het ws op het gebied van gezondheid liggen. Dat speelt al een leven lang een rol in mijn leven. De afgelopen jaren was het fysiek niet even makkelijk allemaal. Ik werd genoopt tot radicale keuzes.

Kun je er nog wat over zeggen Anja?

Geboren: 14-01-1984 om 12.34u in Dordrecht. 

Dankjewel!


Anja

Beste Niels,

Ik ga eens in alle rust jouw ascendant berekenen en daarna al jouw planeetstanden. Want anders moet ik nu een schot voor de boeg doen en dat wil ik niet. Ik wil dit goed bestuderen want daar vind ik dit belangrijk genoeg voor. Later hier van mijn kant meer over dus.
Maar wat ik nu wel doorkrijg: heeft een donkerblonde heer (arts of advocaat??) die mij nogal besluiteloos lijkt misschien ook een rol in je leven gespeeld?


Groetjes  van ANJA

nielszw

Dankjewel! Ik kijk uit naar je bericht.

Er speelt geen blonde man in mijn leven..

Anja

Ik ben bezig voor jou! Je leest me morgen of overmorgen!


Groet,

ANJA

Anja

Beste Niels,

Ik heb inmiddels wat planeetstanden van jouw geboortehoroscoop opgezocht. Jouw vraag was hoe Pluto te kunnen kraken, ook op welk vlak dat het beste kan gebeuren.

Wat mij het meest opviel, was waar de maan in jouw horoscoop staat: zo ongeveer drie graden in Tweelingen. En die maakt dan weer een inconjunctie met Pluto. Een passief en zeer gespannen aspect.
Ik denk dat jij vaak hele extreme gevoelsstemmingen hebt: alles of niets. Mogelijk heb je ook een drang om anderen psychisch in je macht te krijgen maar word je ook zelf slachtoffer van andermans macht. Zeer veel moeite om dierbaren los te laten en ze de nodige vrijheid te geven.
Dit laatste heeft er waarschijnlijk mede voor gezorgd dat je zeik bent geworden, ik voel in ieder geval een verband omtrent je fysieke gesteldheid. Hoe kun je deze Plutonische noot kraken?

Ik heb natuurlijk wel heel makkelijk praten, ik weet tenslotte dat dit moeilijk is. Maar het allerbeste is rust brengen in je gemoedsgesteldheid, extremen juist tot rust brengen. Zoveel mogelijk aanleren van tact en diplomatie. Alles in kleine stapjes, denk zeer zeker niet dat je met grote stappen snel thuis bent.

Ik kijk nog eens even verder,

ANJA

nielszw

Dankjewel Anja, mijn fysieke gesteldheid gaat inderdaad niet ‘goed’. Ik heb wel een vraag of twee nu, maar ik wacht eerst even af wat je nog meer gaat schrijven..