Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" schrijven "

Gestart door frommeltje, september 16, 2022, 14:26:14 PM

frommeltje

Hoi allemaal,

Ik heb weer een droom waarvan ik hoop dat iemand hem wil verklaren:

Ik zit aan tafel en zie een foto voor me, het lijkt op een vakantiefoto.
Op de foto staat de zee afgebeeld met een prachtige groen/blauwe gloed. Er staan 3 mensen op de foto, die in
de zee staan, wie weet ik niet meer maar volgens mij waren het mensen die dicht bij me staan.
Ik heb een papier voor me en begin erop te schrijven. De brief is gewoon voor mezelf omdat ik niet wil dat andere
die brief lezen. Het enige wat ik nog weet is dat ik opschrijf dat ik het heel goed heb en heel dankbaar ben
maar dat ik iets mis......?  ???

Ben benieuwd, groetjes Frommeltje.

Anja

Beste Frommeltje,

Ik krijg de indruk dat jouw droom over je sociale leven gaat. Een tafel staat namelijk voor gedeelde opvattingen, wederzijds begrip of andere redenen voor je verbonden voelen met iemand. Hoe meer mensen er aan die tafel zitten, met hoe meer jij je gebonden voelt.
Uit je omschrijving van je droom maak ik op dat jij alleen aan die tafel zit. Je bent op zich tevreden met je leven, je hebt het goed/je bent waar je wilt of zelfs moet zijn. Maar je mist een zekere verbondenheid met mensen en....

Vanwege die foto: situaties/herinneringen van vroeger dringen zich nu aan je op. Heeft denk ik met die verbondenheid te maken of beter gezegd het gemis ervan.

Vanwege die groenblauwe kleur: heb je het idee dat je leven momenteel stilstaat?

ANJA

frommeltje

Hoi Anja,

Wat goed dat je dat allemaal ziet in mijn droom. Ik kan alleen maar zeggen dat ik me helemaal kan vinden in je uitleg.
Ik heb wel mensen om me heen maar ik voel me maar met weinig mensen echt verbonden. Ik denk dat het een beetje in me zit.

Ik heb inderdaad ook wel het gevoel op het moment dat mijn leven even stilstaat, ik heb mijn draai nog niet helemaal gevonden zal ik maar zeggen. ;D

Heel erg bedankt voor je uitleg, mooi en duidelijk uitgelegd.  :)

Groetjes Frommeltje.

Anja

En jij bedankt voor je reactie Frommeltje1 Ik weet ook niet hoe dat komt maar dat was puur mijn gevoel wat het zei.

Heb je dat altijd al gehad: dat je je niet echt met mensen verbonden voelt of is dat iets van de laatste tijd?

Groetjes van ANJA

frommeltje

Hoi Anja,

Om eerlijk te zijn heb ik dat eigenlijk altijd gehad. Ik zal waarschijnlijk bekend staan als heel sociaal en vriendelijk maar de echte diepe verbinding met andere is minimaal.
Ik weet dat dit niet aan andere ligt maar aan mezelf.

Ik ben het gewend, zie het toch eigenlijk niet echt als een probleem meer.

Groetjes Frommel. :)

Anja

Dank je voor je reactie Frommeltje! Zolang je iets niet als een probleem ervaart dan is het dat ook niet! IK hoop voor jou dat jij mensen gaat ontmoeten met wie jij diepere connecties krijgt. In ieder geval waar jij gelukkig van wordt.

ANJA

frommeltje

Dankjewel Anja, heel lief van je. :)