Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Met de tram mee

Gestart door Anja, september 12, 2022, 21:31:22 PM

Anja

Ik zit met een paar onbekenden in een tram. We rijden langs een plein, kan dat plein zo zien ondanks het feit dat het bijna donker is.
De tram stopt ergens achter een klein gebouwtje vlak achter dat plein.

Dan lijkt het ineens om een baby te gaan, in eerste instantie lijkt die van mij te zijn. Want als we uitgestapt zijn dat zeg ik tegen die twee jonge jongens:-

Ik weet wel dat het de mijne is maar houden jullie hem maar want jullie want jullie willen het heel graag. De jongen man kijkt me ineens heel verbaasd aan.

Hoe gek dit ook mag klinken: ik heb sterk het gevoel dat ik binnenkort met concurrenten en/of mezelf moeten bewijzen te maken krijg. Of misschien liever gezegd hoe ik met concurrentie om ga. Heb er niet precies de vinger op maar dit is even wat in mij opkomt.

Carla

Mijn associatie bij een baby is het groeiende nieuwe. En een hele hoop werk, baby's groeien niet vanzelf, ze hebben van alles nodig en vooral ook heel veel aandacht. Als het jouw baby is en je 'm blijkbaar net zo lief aan een ander geeft doet me dat denken aan de gedachte "pfff.. ik heb er geen zin in, niet mijn pakkie an..." zoiets. In het dagelijks leven zou er een beroep op je kunnen worden gedaan waarbij je denkt "Laat maar, loop mij maar voorbij.." Misschien gaat het om werk dat je al heel erg vaak hebt gedaan, en dat je denkt, laat nu die-en-die dat maar eens doen, of juist om iets waar je helemaal geen ervaring mee hebt en wat je ook niet zo trekt om je eigen te maken.

Anja

Geen zin in, niet mijn pakkie an dat is heel goed, heel sterk opgemerkt want dat ben ik momenteel ten voeten uit.
Waar jij verder over schrijft: het kan om (een soort van) werk gaan maar ik krijg toch ook-zij het vager-een klus toebedeeld krijg door de familie of een kennis uit het verleden.

Maar heel goed uitgelegd Carla!

Carla

Anja

Ik heb het idee dat deze droom nu uitkomt. Ik zag vanmorgen dat ik met veel meer klanten ben opgezadeld. Dit zonder enig vooroverleg met mij! Daarbij komt nog dat ons al zo'n twee maanden, live een gezamenlijke vergadering beloofd is. Tot op heden heeft niemand daartoe een uitnodiging gehad. Zegt mij dat dit is geschreven om ons stil te houden.
En als ik op internet kijk dan zie ik dat er kapers (concurrenten) op de kust zijn.

En die baby: zoeken naar iets nieuws, in ieder geval voor erbij! Iets wat mij meer voedt zeg maar! In de meest letterlijke zin heb ik al aan letterlijk werken met voeding gedacht!! Hier moet ik tactisch naartoe werken! Immers: werkgevers die onder druk staan kunnen rare dingen doen en vooral lelijke!