Auteur Topic: Wat De Maan onthult of gaat onthullen  (gelezen 261 keer)

Anja

• Moderator
  • Master lid
Wat De Maan onthult of gaat onthullen
« Gepost op: september 08, 2022, 18:01:04 pm »
Een legpatroon die bij De Maan hoort

1. Wat ligt er in de diepte...............De Maan
2. Wat wekt het tot leven................Staven 10
3. Wat zal het onthullen..................Aas van Kelken
4. Wat zal het gevolg zijn................Zwaarden 8
5. Hoe kan ik daarmee omgaan..........De Keizer
6. Wat brengt het tot rust.................Zwaarden 6
7. Wat weerspiegelt De Maan............Aas van Zwaarden

1. Wat allereerst bij me opkwam: wildheid maar tevens volgens het maanritme leven! En daarna, zeker even belangrijk: met een grote brok onbewustheid aan de gang gaan. Daar in ieder geval naar leren luisteren maar misschien nog wel meer: veel beter naar mezelf luisteren.
Vooral omdat deze legging geen aardekaarten bevat: ik moet er rekening mee houden dat momenteel nog niets bindend is of wordt. Mij wordt zeer sterk aangeraden om mijn onafhankelijkheid te bewaren, daar er nog een mega groeiproces aan zit te komen. Weliswaar zijn mijn (zelf) inzichten toegenomen, waar ik nog mee aan de slag moet gaan is de angst voor verlies van zekerheden. En ook mijn eigen weg gaan ondanks de meningsverschillen met mijn omgeving.

2, Want ik heb sterk het gevoel dat ik met verschillende vormen van groepsdruk te maken krijg (Staven 10).  Mij worden teveel of te grote verantwoordelijkheden opgelegd of ik krijg te maken met andere vormen van dwang.

3. Dit maakt bij mij veel emoties los (Kelken Aas). Mezelf kennende zal ik mijn poot wel strak houden en bij mijn standpunten blijven. Hierdoor zullen discussies gevoerd gaan worden die heftig zijn, op zich goed eindigen maar die me desalniettemin weer onzeker maken.

4. Maar zie hier Zwaarden 8. Ik lijk toch mijn eigen zin te gaan doen want ik kan toch op veroordelingen rekenen en/of tegenstand door mijn omgeving. Geeft mij weer een indruk van groepsdruk of zo. Ik maak keuzes waar mijn omgeving het niet mee eens is en ik denk ook niet kan begrijpen.
Tevens zie ik Zwaarden 8 hier als een waarschuwing met betrekking tot het afsluiten van nieuwe contracten. En ook een waarschuwing om uit te kijken voor profiteurs.

5. Het beste kan ik nog zuinig zijn op hetgeen ik tot nu toe heb bereikt (De Keizer), op zeker te spelen en in hoofdzaak zelf mijn eigen leven te leiden. Mezelf ook op een holistische manier in ogenschouw nemen.

6. Even afstand nemen en meer duidelijkheid over de toekomst zal me meer rust geven. Maar vooral niet teveel ruzies en discussies.

7. De Maan laat hier slechts een schim zien van mijn toegenomen inzicht maar geeft me wel het idee dat ik nog veel meer kan verwachten! Een aardingsproces is in gang gezet. Heel, heel langzaam maar op een gegeven moment zal blijken dat er schot in de zaak zit.

Dit is mijn uitleg hierover maar natuurlijk ben ik ook benieuwd naar die van jullie,

ANJA

Anja

• Moderator
  • Master lid
Re: Wat De Maan onthult of gaat onthullen
« Reactie #1 Gepost op: september 29, 2022, 23:56:03 pm »
De Maan komt nu slechts een klein beetje weer op! Ik ben deze week al twee keer het getal 18 spontaan tegen gekomen plus dat De Maan vanmorgen op een zeer aparte manier uit mijn kaartendeck viel.

1. Wat ligt er in de diepte...............Zwaarden 9
2. Wat wekt het tot leven................De Magiër
3. Wat zal het onthullen..................Kracht
4. Wat zal het gevolg zijn................De Zon
5. Hoe kan ik daarmee omgaan........Pentakels 6
6. Wat brengt het tot rust...............Schildknaap van Zwaarden
7. Wat weerspiegelt De Maan...........Kelken 7

Nu komen er diverse dingen in mij op:
Een zeer pijnlijk verlies (sterfgeval??) en/of leugens. Dat laatste vooral omdat de Magiër naast Zwaarden 9 ligt. Hier komt de negatieve kant van De Magiër tot uiting.
Om hiermee om te gaan, zal ik een onvermoede kracht aan de dag leggen (Kracht). Het gevolg van deze fase zal zijn, dat alles wat niet (meer) bij me hoort zal verdwijnen (De Zon) en wat bij mijn kern hoort juist niet.