Allemaal baby's waarbij mij een drieling opvalt

Gestart door Anja, augustus 12, 2022, 22:31:35 PM

Anja

Ik weet totaal niet waar ik ben. Ik zie wel duidelijk dat ik op allemaal baby's moet passen. Een eeneiige drieling valt mij daarbij heel erg op! Ik denk dat dit komt doordat ze alle drie exact hetzelfde gekleed zijn (geel!)

Terwijl ik op al die baby's pas, moet ik een grote was doen, totaal niet wetende waar die was vandaag komt. Voor elk soort was is er een machine. Ik moet alles eerst sorteren op bont, wit en wol.

Mijn bescheiden uitleg:
Ik kreeg niet het gevoel dat die baby's van mij waren maar ook niet van een ander. Zodoende ga ik er maar vanuit dat deze droom op mezelf slaat. Een baby is een zeer kwetsbaar wezen, waardoor ik denk dat het hier om een stuk(je) van mijn eigen kwetsbaarheid gaat.
Geel is o. a. de kleur van leiding geven/initiatief nemen. Hierin zie ik op zich een pril begin van maar omdat het om een drieling gaat: ook een onverwacht succes. Waarmee dan precies dat blijft voor mij nu nog even een verrassing.

Wat mijn kwetsbaarheid hier betreft kan het denk ik wel zijn dat ik me wel snel overheerst of overrompeld kan voelen door mensen. Ik geef toe dat dit bij mij om een bovengemiddelde gevoeligheid gaat. Dan trek ik me terug en hou ik de boot af.
Toch zegt deze droom mij vaag dat ik juist vanwege dit dat onverwachte succes zal hebben.

ANJA

Carla

Anja