groot zwembad, orka, bruine beren

Gestart door sterbloemjolanda, juli 02, 2022, 13:13:38 PM

sterbloemjolanda

ik ga info inwinnen over vakantie op die plek.........ene soort groen resort in nederland en een bekende tv-presentratrice leid me er rond; dan zie ik het heel mooie diepe en rustige water van het grote zwembad en denk, ja dat is het, zo een heerlijk zwembad erbij.........dan lopen we aan de kant van dit zwembad en maakt ze me attent op de grote orka aan de zijkant van het bad onder water......dan komt de orka naar boven en blijkt dat ze hem kan aaien etc. dus ga ik dat ook doen en geef het dier ook een kusje en kan gezicht van dier betasten en is erg lief......ik ben niet bang en een poosje erna komen meerdere bruine beren naar boven vanuit het water en hoor ik haar AU zeggen en heeft er 1 haar dus gebeten.......toen werd ik wakker

Anja

Beste Sterbloemjolanda,

Een zwembad in dromen staat (is mijn ervaring) voor ordening aanbrengen in je persoonlijke en/of zakelijke relaties. Hiervoor heb je de broodnodige rust nodig, vandaar dat je in je droom op vakantie bent, wat zeer nuttig en nodig blijkt te zijn, gelet op die groene omgeving.
Die orka geeft vaak groot wantrouwen aan. Het feit dat jij die orka zoent, zegt mij dat het je lukt om wantrouwen en onzekerheid ten aanzien van zakelijke en/of privérelaties te overwinnen.

Die beren geven aan dat je jezelf gerust veel meer en duidelijker mag laten zien! Ook al zijn anderen daar mogelijk op tegen (orka).

Ik heb al met al de indruk dat jij op het relationele vlak van welke aard dan ook een hoop hebt meegemaakt! Iets in mij zegt me dat je aan de vooravond lijkt te staan grote verandering en vernieuwing in relaties. Dit nadat je je onzekerheden bent kwijtgeraakt en jij je rust hebt teruggevonden en jezelf weer durft te laten zien.

sterbloemjolanda

ah ben heel opgelucht, ben blij dat wat er nu aan de hand is verder kan afsluiten, is beter zit tussen vreemde familie-aangelegenheden van anderen in.......dat is absoluut niet wat ik ambieer,   families hou op...zowel mn eigen fam als die van anderen, ze zijn voor mij niet heilig etc. geeft gevangenschap als het niet klopt

groet, jolanda

Anja

Iets in mij zegt me dat jij je in alle rust (groene kleur) van deze gevangenschappen gaat bevrijden! Sterkte ermee!!

ANJA

sterbloemjolanda

:)bedankt anja.......

was een waardevolle droom dus.....en heel levendig, heb zelf allergie voor familie-systemen en is oubollig