Functioneringsgesprek gecanceld

Gestart door Anja, juni 23, 2022, 22:52:11 PM

Carla

Ik mag hopen dat wanneer er een klant uitvalt en je daardoor onverwacht vrij bent, je je uren wel uitbetaald krijgt.

Anja

Hoi Carla,

Dan krijg ik inderdaad wel uitbetaald ja! Gelukkig wel! Ik denk dat ik anders allang weg geweest was.

Maar toch moet ik lachen want juridisch gezien is het totaal onmogelijk om aankomende nieuwe collega's andere nieuwelingen mee te laten nemen. Ik lach dus omdat ik denk dat dit mesje aan kwee kanten snijdt. Zo besparen ze adverteerkosten voor het plaatsen van een of meer vacatures. En zien je concurrenten niet waar je mee bezig bent (denken ze :-\).

En weet je waarom we allemaal onze agenda's moeten trekken voor extra werk? Als we ZELF teveel hooi op onze vork nemen dan heeft mijn werkgever het niet gedaan en hoeven zij hier hun (financiƫle) verantwoordelijkheid niet voor te nemen.

Vooral omdat ik nogal eens vrij ben geweest de afgelopen tijd, vraag ik mij af of en zo ja in hoeverre hier bluf bij komt kijken. Maar goed. Ik red me nog best dus laat ze maar doen want ik heb het door. Ik lach hier zelfs om!