Dagkaart; koningin van zwaarden

Gestart door Voice-in-the-Wind, mei 10, 2022, 23:21:46 PM

Voice-in-the-Wind

hey! Goeie avond, ochtend of middag :D

Ik heb de volgende kaart getrokken;

Zwaarden Koningin
Je bevindt je hier: tarot » kleine arcana » zwaarden koningin

Zwaarden Koningin

Element: Lucht.

Astrologische associatie: Zon in Waterman.

Kernwoorden: voorzichtigheid, ontbering, scheiding, onvruchtbaarheid.

Zwaarden Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke vorm van het element lucht. Ze staat voor verstandigheid en waakzaamheid. Ze is het symbool om met ons verstand problemen op te lossen en zo tot hogere inzichten te kunnen komen

ok, ik zie hierbij vooral als in, het uitdenken van alle dingen die ik de laatste tijd gevonden en opgezocht heb... Als in informatie sorteren..een plekje geven

Anja

Is dit misschien voor jou een type vrouw die je interessanter vindt dan je beseft, misschien meer dan je voor jezelf toegeeft?

Ik weet niet waarom maar ik krijg ineens dat vage gevoel.

ANJA

Voice-in-the-Wind

Hey, geen idee eigenlijk... Het gaat mij altijd om het totaal pakketje :)

Dat kunnen echt totaal verschillende vrouwen zijn ... Maar toch even interessant...

, Ik zal er eens op letten....   Wat wel zo is , is dat ik het fijn vindt als ze leuk praat... Met enige intelegentie... Beetje met twisten en af en toe een grap...
Dan geeft het echt een raakpunt met mijzelf....

Anja

Mooi omschreven Voice!

Naar aanleiding van wat jij schrijft: dat ze leuk praat met enige intelligentie. Deze kaart lijkt mij aan te geven dat dit toch iets is wat jij in een relatie nodig hebt. Dit in combinatie met Kelken Koningin: het gevaar kan erin bestaan dat je anders teveel op emoties gefocust bent en/of dat je vrouwen treft die voor jou te sterk emotioneel ingesteld zijn.
Weliswaar kan dat bijvoorbeeld mysterieus overkomen, het kan ook gesprekken bemoeilijken. Niet handig als jij behoefte hebt aan goede gesprekken met intelligentie.