3 azen in tarot legging

Gestart door Blue Birds, mei 08, 2022, 19:15:24 PM

Blue Birds

Ik zou graag een andere job vinden dat me meer zou liggen en meer zou verdienen. Maar ik weet niet welke richting uit. Ik heb gelukkig wel mijn huidige job nog al vind ik het weinig uitdagen en verveel ik mij er enorm. De collega's en bazen zijn oke alleen het werk op zich  voel ik me er niet meer in.

De volgende kaarten vlogen tijdens het schudden van de kaarten eruit

aas van pentakels,  aas van staven  en aas van zwaarden.  Ik heb nog nooit drie azen gehad op een lijn naast elkaar. Wat betekend deze drie azen naast elkaar?? ???

Voice-in-the-Wind

Dan heb je 3 of a kind  ;D ;)

Ikzelf ben tarot nog maar net aan het ontdekken dus ik kan nog niet echt goed duiden...

Maar ik wilde wel ff zeggen dat ik het gelezen heb en het wel bijzonder vindt. Als je het mij vraagt heeft het wel iets vooruitstrevends...

Misschien kan iemand anders het vollediger voor je duiden...
Grt.

Voice in the Wind

Anja

Die drie azen kunnen vorderingen betekenen. Krijg jij er zo eentje waar je nu zit? Ik krijg het idee van iets nieuws op je huidige werkplek. Ook niet onbelangrijk: prettige mensen.

Wil je echt van job veranderen? Ik denk dat je hier toch nog wel even over 'moet' nadenken. Moeten expres tussen aanhalingstekens geschreven omdat ik dat woord niet dwingend bedoel.

Gaat het (alleen) om die job of is er (ook) wat anders? Zo ja, heeft dat dan met je werk te maken?

ANJA

Blue Birds

Hallo aan beiden
Dank je voor jullie inzicht.

Ik heb de vraag gesteld Anja of er iets nieuws/nieuwe functie of zo mij zou worden aangeboden en kelken 4 en pentakels 9 kwamen eruit.

4 van bekers lijken mij offers die werden aangeboden ( dit kan mogelijk zijn want er werden mij een paar voorstellen gedaan maar die waren nog erger dan wat ik nu doe ) En ik vind het niet laag denkend als je dit soort zaken weigert als ze echt niets voor u zijn. Waarom ja knikken gewoon om ja te knikken als er niets van voldoening of meerwaarde in zit en ook niet financieel of groei...
Maar met de 9 van pentakels ben ik wel heel nieuwsgierig wat dit zou betekenen? Betreft een nieuw iets.

Anja

Beste Blue Birds,

Je hebt dus al een paar keer een baanvoorstel gehad, voor een nog slechtere baan dan die je nu hebt. Let dan heel goed op het volgende voorstel of - en dat zie ik hier ook sterk als mogelijkheid - dat ze je een voorstel doen, jij zelfs al ene gesprek en/of contract onder ogen hebt gehad en dat op het laatste moment die baan toch niet doorgaat. ik zie hier het gevaar van jou een worst voorhouden en hem dan ineens wegtrekken!

Hou in verband met je WW uitkering wel heel goed in de gate of je gerechtigd bent een baan te weigeren en zo ja, onder welke voorwaarden. Misschien bestaat er de kans dat je uitkering in gevaar komt.

De kaarten 9 en 4 hebben een samengestelde waarde van 13 (De Dood). De Dood kan natuurlijk het einde van een functie zijn maar ook zelfs ontslag. Hou dus heel goed in de gate of dat ook speelt.

Wat tenminste mijn ervaring is, is om onder de negen nog even niets nieuws te beginnen, al zegt deze kaart wel iets goed over jouw toekomstige beroepsmogelijkheden.
Bij Pentakels 9 kan het zijn dat je onverwacht geld ontvangt, misschien zelfs een zeer onverwachte erfenis. Wat je toekomstige nieuwe baan betreft, zie ik iets in de sociale sector of het publieke leven.

ANJA