Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Dronken Dromen

Gestart door Robje, september 29, 2004, 11:50:20 AM

Robje

Ja , grappig : Ik droom vaak van mijn ex als ik die dag enkele glazen porto heb gedronken .
Enig idee hoe dit kan , wat er achter kan zit ?
Als ik nuchter ben droom ik zelden  .

Rob

palomino

Hoi Rob,
Eerst even iets rechtzetten(en dat gaat 't best als je niet dronken bent... ;D)...dromen doe je iedere nacht!
Je hebt bij in een nacht van plusminus 8 uur slaap minstens 5 dromen...
Mijn ervaring is juist het tegenovergestelde van de jouwe...als ik alcohol heb gedronken dan herinner ik mijn dromen juist niet... :-\
Liefs Palo

huntres

miss bedoelt ie dat als die nie gedronken heeft hij zelden van zijn ex droomt  ;) ??

Djeezes

Hey Paloke,
Wel ik denk dat ik dan continue slaap(dronken) moet zijn want ik heb dus "nog" steeds de grootste moeite om er zelf maar een fragment van te onthouden, ook al vraag ik het mezelf zo mooi  :)

wel 1 stukje en ik wil het je niet onthouden, t'is te zeldzaam en dus waardevol hé  ;)

Het regent en het is donker, onder een boog (ben de naam kwijt, ding waar je kan doorstappen, staat ook dikwijl sin de tuin met rozen erond enzo..) verschijnt ineens een bekend gezicht,
ik kijk er naar, en dan verschijnt er ook nog een hand die me vraagt dichter te komen..
Plaats leek me bekend, gezicht ook, bedoeling niet, moet ik hiervan iets maken als droom of eerder als telepatische vraag ofzoiets?

strange in ieder geval..
Djeezeke

palomino

Hoi Djeezes,
Zo'n 'tuinboog'...waar je rozen en andere klimmers langs kunt laten groeien heet een 'pergola'.Je kunt hem ook zien op de Pent.Aas kaart.
Je kunt er van uit gaan dat de personen die in je dromen voorkomen meestal jouzelf of een stuk van jezelf vertegenwoordigen...Ik denk dat in deze droom jij jezelf in de ogen kijkt en jezelf naar je toewenkt...om dichter bij jezelf te komen  ;)Het regent...water=gevoel,emoties...daar heeft het dus mee te maken.
Liefs Palo

Djeezes

Yep dat was het woord dat ik zocht,
dank je paloke,

Waarschijnlijk heb je wel gelijk, maar t'is wel ongelooflijk jammer dat ik er geen vervolg of begin bij krijg he,
1 stukje droom is alles dat ik me kan herinneren,
Oefening baart kunst zeggen ze steeds maar blijkbaar niet bij bibi hier toch..

mijn dromen zitten verzegeld en ze hebben er een zwaar slot opgehangen..  :-\

palomino

hey Djeezes...Het stukje wat je je wel herinnerde was waarschijnlijk het meest belangrijke deel... ;)

snowdrop

Er gaan bij mij nachten voorbij dat ik me weinig tot niets van m'n dromen herinner, maar soms word ik wakker met een droom waarvan ik denk dat hij belangrijk zou kunnen zijn, een droom die niet de verwerking is van een dag-gebeurtenis. Dan schrijf ik meteen op wat ik me kan herinneren. Wanneer ik dat later herlees zie ik soms opeens nieuwe invalshoeken. Van een paar dromen die ik heb gehad, weet ik gewoon dat ze belangrijk zijn. Overigens, als ik een behoorlijke slok op heb kan ik me zeker geen dromen herinneren. Dat lijkt eerder op bewusteloosheid. ::)