Alle wegen zijn opgebroken en/of afgesloten

Gestart door Anja, april 30, 2022, 16:06:58 PM

Anja

Vannacht ben ik in een vreemde omgeving. (Bijna) alle wegen zijn opgebroken (om op te hogen???) en/of afgesloten. Ik kan nergens heen.
Dan sta ik ineens voor een vriezer. Ik haal er wat uit om te laten ontdooien.

Ik begin maar met dat laatste. Iets in mij moet ontdooit worden om behapbaar te worden.  Dit heeft naar mijn gevoel met het ontdooien van mijn emoties te maken. Bij het opstaan realiseerede ik mij dat ik enorm ver van mijn onbevangen, spontane en ook lieve kant ben afgesloten.
Dit heeft te maken met drie gebeurtenissen uit het verleden; ongewenste kinderloosheid, daarna ziek geworden en veel, vaak ongewild afscheid moeten nemen van dierbaren. Dat laatste heeft niet alleen met overlijdens te maken.
Toen kwam corona! Toen heb ik nog eens extra veel met ongewild afscheid nemen van mensen te maken gehad. Wederom niet in hoofdzaak door overlijden maar ook door ruzies en meningsverschillen. Dit was blijkbaar de druppel die bij mij de spreekwoordelijke emmer deed overlopen.
Ik ben me toen meer en meer gaan terugtrekken en zijn mijn emoties nog harder bevroren dan ooit tevoren. Deze droom en als ik er zo eens op kijk ook anderen, geven aan dat dit mij nu niet meer dient. Doordat emoties nu niet meer stromen kom ik niet meer vooruit (opgebroken straten).
Vreemd genoeg moet ik ineens aan een droom denken die mij erop deed wijzen om zakelijke contacten te versterken. Je zou zeggen ook dit staat los van emoties maar dit even terzijde. Ik krijg nu wel diverse beelden van mensen met wie het in het verleden wel goed is geweest en ook waarom!

Ik merk dat ik veel maar tegelijkertijd ook weinig weet!

ANJA

Carla

Wat een mooie droom! En wat een rake interpretatie Anja. Ook mooi dat je tussen haakjes schrijft "om op te hogen", ik denk dan gelijk aan een spiritueler levenspad.

Anja

Dank je Carla 8)

Ook ik denk aan een zelfs geheel nieuw levenspad. Omdat de wegen op veel plaatsen opgebroken zijn, heb ik het idee dat het eerst nog even een spiritueel zootje moet zijn/worden, wil het mooie nieuwe levenspad verschijnen! Het zeer prille begin is er!

ANJA