Kleine legging...

Gestart door Voice-in-the-Wind, maart 26, 2022, 11:21:11 AM

Voice-in-the-Wind

Hey allemaal,

Hierbij een kleine legging van mij;

-1. Wat probeer ik te doen.
--> kelken 6

Element: Water.

Astrologische associatie: Maan in Vissen.

Kernwoorden: definitief, nostalgie, onschuldig, verleden, herinnering

-2. Waar ben ik bang voor.
--> koning pentakels

Element: Aarde.

Astrologische associatie: Zon in Stier.

Kernwoorden: realistisch, bekwaam, zakensucces, vermogend, goedmoedig

-3. Waar verzet je je tegen.
--> Kelken 4

Element: Water.

Astrologische associatie: Mars in Kreeft.

Kernwoorden: verveling, tegenzin, gemengde gevoelens, neergang

-4. Welke houding kan mij helpen om te beginnen.
--> de hermeniet, omgedraaid.

De Kluizenaar of Heremiet is de kaart van de teruggetrokkenheid. Deze kaart symboliseert een introverte levensfase waarin we tot onszelf moeten komen. De Kluizenaar staat voor betekenisvolle ervaringen, voor diepe beleving en inzicht

-5. Welke eerste stap kan ik zetten.
--> zwaarden 5.

Element: Lucht.

Astrologische associatie: Mars in Schorpioen.

Kernwoorden: Phyrrhus overwinning, nederlaag, verlies, smaad, angst, verraad

-6. Waar kan ik naar uitkijken.
--> ridder van zwaarden , omgedraaid.

Element: Lucht.

Astrologische associatie: Mars in verbinding met Mercurius.

Kernwoorden: bekwaamheid, moed, onverwachte doorbraak, hulp

Anja

Kelken 6
Wat je probeert te doen, is denk ik oorspronkelijke wensen herinneren, misschien zelfs nog voor je aan je zwerftochten begon. Op deze manier wil je eigenlijk het verleden afsluiten of juist iets zoals in het verleden te laten worden.

Koning van Pentakels
Misschien schuilt er toch nog een kleine avonturier in je die bang is om gebonden te zijn aan mensen en situaties. Voel jij je misschien erg snel overbelast?

Kelken 4
Ik denk dat dit niet bewust verzet is om dwars te zijn. Ik denk dat je in principe wel wil maar nog niet durft. Dat je angsten nog een te grote rol spelen om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Ben je misschien ook bang voor tegenwerking of ervaar je misschien (vermeend) snel tegenwerking?

De Kluizenaar
Voor het nieuwe is nog een gedegen zelfonderzoek nodig denk ik of mogelijk (ook) een (beroepskeuze) test op internet. Misschien zelfs wel bij een bureau?

Zwaarden 5
Proberen om win-win situaties te creëren, je vooraf goed te laten informeren en contracten zeer goed door te lezen voordat jij je handtekening zet. Als je in iedere situatie perse wilt winnen zal je uiteindelijk steeds de verliezer zijn.

Ridder van Zwaarden
Het weerzien van oude kameraden! Zij kunnen je mogelijk verder helpen op weg naar een nieuw levenspad. Er kunnen een of meer klussen worden aangeboden waarbij je je brains goed moet gebruiken. Want strategisch inzicht heb je wel!

Voice-in-the-Wind

Kelken 6
Wat je probeert te doen, is denk ik oorspronkelijke wensen herinneren, misschien zelfs nog voor je aan je zwerftochten begon. Op deze manier wil je eigenlijk het verleden afsluiten of juist iets zoals in het verleden te laten worden.

ok, dit zou op het 'tekenen' kunnen duiden...maar misschien ook ' meer mensen leren kennen'

Koning van Pentakels
Misschien schuilt er toch nog een kleine avonturier in je die bang is om gebonden te zijn aan mensen en situaties. Voel jij je misschien erg snel overbelast?

ik ben de laatste tijd best wel aan huis gekluisterd... En wil weer wat meer er opuit gaan...

Kelken 4
Ik denk dat dit niet bewust verzet is om dwars te zijn. Ik denk dat je in principe wel wil maar nog niet durft. Dat je angsten nog een te grote rol spelen om nieuwe uitdagingen aan te gaan. Ben je misschien ook bang voor tegenwerking of ervaar je misschien (vermeend) snel tegenwerking?

ik heb de laatste tijd wat angsten om de deur uit te gaan...terwijl ik dit wel wil...zou me best goed doen ..

De Kluizenaar
Voor het nieuwe is nog een gedegen zelfonderzoek nodig denk ik of mogelijk (ook) een (beroepskeuze) test op internet. Misschien zelfs wel bij een bureau?

ik wil van mijn hobbies mijn werk maken... Van het tekenen en muziek maken ..
Verder wil ik het werk dat ik nu doe , beter oppakken... Dat is een grote moestuin en een bloemenpluk tuin bewerken...

Zwaarden 5
Proberen om win-win situaties te creëren, je vooraf goed te laten informeren en contracten zeer goed door te lezen voordat jij je handtekening zet. Als je in iedere situatie perse wilt winnen zal je uiteindelijk steeds de verliezer zijn.

ok, dit zint ook op mijn plannen.... Niet nog meer erbij gaan ondernemen...

Ridder van Zwaarden
Het weerzien van oude kameraden! Zij kunnen je mogelijk verder helpen op weg naar een nieuw levenspad. Er kunnen een of meer klussen worden aangeboden waarbij je je brains goed moet gebruiken. Want strategisch inzicht heb je wel!

ok, ik heb er de laatste tijd aan gedacht om weer wat oude jeugdkameraden op te zoeken...maar dit is nog niet echt concreet.

Voice-in-the-Wind

* ok, meteen werk van gemaakt, een uurtje buiten gelopen :)

Anja

Vanwaar je angst om naar buiten te gaan Voice?

ANJA

Voice-in-the-Wind

Ja, dat is best ff een dingetje...
Tegenwerkende gevoelens... Ik wil het weer zo hebben dat ik me weer goed voel als ik er op uit ben... Nuja, eerste stapjes weer gezet  ;) :)