Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Zombie "

Gestart door frommeltje, maart 23, 2022, 10:22:52 AM

Violet

Lieve Frommel(tje)

Dank hoor :-*... en fijn om te lezen dat je droom je verder helpt en je bewust wordt van wat er voor kracht in jou zit.

Dat merk ik door je heldere reacties.

Getallen regelmatig zien is ook zo verhelderend en word er altijd wijzer van en inderdaad geen toeval! ;D

Violet ♥

Anja

En toen zag ik vanmorgen WEER 11:11! Beslist geen toeval!!

Violet

 ;D ;D Vanmorgen klapte ik mijn mobiel open en zag 11.11 staan.

Geen toeval! De engelenboodschap is duidelijk.

Soms dwarrelen de cijfers om me heen ...  ;D

Violet ♥

Anja

 :D Zo te lezen begint 'het' nu met een vlokje, Violet! Wie weet neemt de 'bui' wel toe! 11:11 geeft o. a. een (vee) hoger spiritueel bewustzijn aan. wat met zowel jouw droom als die van Frommeltje klopt. Vind ik hoor maar dat is natuurlijk subjectief.
11:11 geeft ook contact met (overleden) spirituele meesters aan! Ook dat alles nu is zoals het moet zijn in je leven.

Wij hebben hier op CatharinaWeb  ook een afdeling Numerologie maar je kunt ook eens kijken op Dezelfde Getallen Zien.



Groetjes van ANJA

Violet

Wat getallen allemaal wel niet kunnen doen met de mens  ;)

Het getal 11.11 of andere getallen vaak zien kan een periode zijn van een hint van je engel/gids op geestelijk/spiritueel gebied.

Het vlokje, subjectief, zoals jij het benoemt 😊 ontvouwt zich vanzelf wanneer het moment daar is.

Het is altijd een bijzondere ervaring ::) …als ik iets zie, hoor of hulp krijg als ik er om gevraagd heb en soms niet, dan is het een mooi kadootje van 'Boven'!

Een ‘spirituele’ bui, zou persoonlijk voor mij teveel zijn om te verwerken ook voor mijn bewustzijn. 
Het zijn trage leerprocessen, de menselijke geestelijke groei. 

Dank voor je tip!

Violet ♥