Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Zombie "

Gestart door frommeltje, maart 23, 2022, 10:22:52 AM

frommeltje

Hallo allemaal,

Vannacht een droom gehad die ik niet kan duiden, misschien dat hier iemand me er wat meer over kan vertellen.

Mijn droom:
Ik sta binnen en ik zie ineens dat ik de achterdeur een stukje open heb staan. Door een zuchtje wind gaat het gordijn op en neer. Ik moet vlug de deur dicht doen want buiten lopen er zombies rond.
Ik kom bij de achterdeur en zie dat er een zombie in de gaten heeft dat de deur open staat, hij wil naar binnen komen. Ik duw de deur vlug dicht..... :o

Kort maar vond het toch de moeite waard, vond het geen fijne droom.

Groetjes Frommeltje. :)

Anja

Beste Frommeltje,

Wat vervelend dat je zo'n vervelende droom hebt gehad :( Ik hoop voor je dat dit komende nacht anders is.

Misschien een wat rare vraag maar kende jij een of meer van die zombies? Ik heb het gevoel van niet maar wil je dit toch voor de zekerheid even vragen.
Als dat namelijk het geval is dan voel je je denk ik afgesloten van de normale, dagelijkse dingen om je heen. Het kan dan ook voorkomen da je jezelf dan ook als gevoelloos kunt ervaren. Je voelt je niet negatief maar ook niet positief.

Heb je vaak het gevoel dat anderen geen of te weinig rekening met je houden? Heb je vaak het gevoel dat er naar jou niet geluisterd wordt, dat mensen jouw "schreeuw" om hulp niet horen?

frommeltje

Hoi Anja,

Bedankt voor je reactie.
Om antwoord te geven op je vraag, ik kende geen van die zombies. Het enigste wat ik nog weet is dat de zombie die binnen wilde komen een man was.

De uitleg die je me geeft had ik op internet ook al gevonden. Ik kon me daar niet echt in vinden daarom had ik hem hier gepost.
Ik vind dat er toch wel rekening met me gehouden word en er word ook wel naar me geluisterd.
Maar de droom heb ik onthouden en hij was niet fijn, maar wat ik er dan mee moet??? :-\

Bedankt voor het meedenken in ieders geval. :)

Anja

Een man: maak jij je vaak erg afhankelijk  van een man als je een relatie met hem hebt? Misschien betekent dit dat je wat onafhankelijker moet worden?

frommeltje

Hoi Anja,

Ja, daar zit wel wat in wat je nu schrijft. Ik ben inderdaad wel een beetje afhankelijk van mijn man.
Zo had ik het nog niet bekeken.
Dat zou heel goed de betekenis van mijn droom kunnen zijn.
Kijken wat ik daaraan kan doen..... :)

Heel erg bedankt, groetjes.

Anja

Ik hoop dat je hierin voor jezelf een oplossing vindt Frommeltje! Sterke ermee!!

ANJA

Violet

Hallo Frommeltje, :-*

Dank voor het delen van je droom-zombie.

Je droom over zombies die geen menselijke trekken hebben na hun dood. Een zombie wordt beschouwd als een mythisch wezen. Het is een lichaam teruggebracht uit de dood door magische krachten. De zombie vindt zijn oorsprong in Afrikaanse en Caraïbische folklore. In deze opvatting is de zombie een slaaf die na zijn dood moet doorwerken voor zijn meester, degene die hem uit de dood heeft doen herrijzen.

Er zit dus een slaafs karakter aan zombies die altijd proberen om een levend mens te pakken voor hun Meester. Een zombie wordt daarom gechanteerd door de Meester.

Omdat een zombie man je huis wil binnen dringen, jouw huis, wat staat voor de psychische en lichamelijke gesteldheid van de dromer, de eigen persoonlijkheid, het eigen lichaam, plaats van beschutting en geborgenheid is het een winstpunt dat je snel handelde en de deur dicht deed, jezelf beschermen, alertheid. Ook geldt het huis als een universeel vrouwelijk oersymbool.

De zombies vertrekken meestal als ze de mens niet kunnen pakken. Horror films genoeg met dit thema, ze zijn dood ondanks dat magische krachten hen uit de dood heeft laten herrijzen kunnen ze niet meer een menselijk leven leiden.

De zombie man staat voor de mannelijke energie in jou, archetype (Jung) de animus. Wat je doet in je droom is jezelf beschermen en rationeel snel handelen. De droom maakt je wakker om bewust te worden in het waakleven en je eigen krachten te gebruiken als er gehandeld of een besluit moet worden genomen.

Misschien ben je in het waakleven te afwachtend en laat je, wat je schrijft erg makkelijk alles aan je man over, wat jou slaafs en afhankelijk maakt.

De zombie heeft zeker een boodschap voor je. om zelf je zaakjes op te knappen. In het waakleven belangrijk om meer het heft in eigen handen te nemen en te houden en er naar te handelen.

Ik vind dit zeker geen enge droom maar juist een droom met een belangrijke boodschap die je wakker wil maken en je bewust wil laten worden van je eigen kracht!

Als je hier iets van herkent zal je onbewuste verder wakker worden en je ziel zal blij zijn ;)

Violet ♥

Anja

Ook al is deze reactie niet aan mij gericht: toch wil ik mijn dank uitspreken voor je zoals gewoonlijk mooie tekst.

Eng is misschien een te groot woord maar ik ben in dit geval wel bezorgd voor Frommeltje.

Ik hoop echt dat ze op korte termijn inderdaad haar eigen zaakjes kan opknappen, op een manier wat voor haar het allerbeste aanvoelt.

ANJA

frommeltje

Hoi Violet,

Bedankt voor je uitgebreide uitleg.
Daar kan ik me zeker wel in vinden. Ik kan inderdaad zeker te afwachtend zijn en laat bepaalde dingen graag aan mijn man over.
Of ik daardoor slaafs ben.....ik ben iemand die altijd wil pleasen en daardoor waarschijnlijk meer weggeef dan eigenlijk goed is.
Ik denk dat ik daardoor teveel van mijn eigen kracht weggeef. Heb dit al vaker gehoord.
Het is niet altijd leuk om te horen maar het is wel de waarheid.

Jij ook bedankt Anja, wat me trouwens ook opviel is dat jij al " 1111 " berichten hebt geplaatst. Viel me ineens op omdat ik heel vaak dit getal zie. Doet er misschien niet toe maar wilde het toch even melden.

Bedankt jullie, groetjes Frommeltje

Violet

Hallo Frommeltje, :-*

Dank voor je bericht.

Wat ik wil zeggen met 'slaafs' en bedoel... wordt ook geen slaaf van jezelf door wellicht iets te veel op een ander te leunen.

Pleasen-gedrag is heel vervelend af en toe en maakt je dan toch wat slaafs en afhankelijk omdat je dit doet.
Het is fijn dat anderen je helpen en je er opmerkzaam opmaken. Je verkeerd dan zeker in fijne omgeving met de juiste mensen.

Je hebt er al een inzicht bij en dat is de jou 'waarheid', die je niet altijd leuk vindt maar je bent bereidt om er toch naar te kijken en verder geestelijk wakker te worden. En niet teveel op een 'zombie' te gaan lijken die niet voor zichzelf kan beslissen.

Frommeltje op deze manier gaat het heus beter met je als je er mee aan de slag gaat en bewust van bent. Je laat je toch weg Frommelen,  :) ;) deze Nick name heb je ook niet voor niets gekozen, het is geen toeval maar een naam die je een hint wil geven. Frommel jezelf niet weg.

Wanneer je die getallen vaak ziet 11.11 ben je ook goed bezig door opmerkzaam te zijn en niet alles zomaar langs je heen laten glijden. De getallen zijn een boodschap van de engelen. Ga maar eens googelen dan kom je mooie boodschappen die voor jou van nut.

Lieve groet,
Violet ♥

Violet

# Anja, :-* dank voor je lieve woorden en fijn als je elkaar kunt helpen  :)

Anja

Nee, nu wordt ie goed ;D!

Dit is ongelooflijk maar vanmorgen keek ik exact om 11:11 op de klok terwijl Frommeltje opmerkt dat ik 1111 berichten heb geplaatst, uitgerekend vandaag. Vind ik geen toeval maar wel een heel mooi iets!!

Nu moet ik jou ook bedanken Frommeltje, die 1111 berichten was mij nog niet eens opgevallen moet je nagaan!!

Violet

Citaat van: Violet op maart 28, 2022, 16:42:41 PM

Frommeltje op deze manier gaat het heus beter met je als je er mee aan de slag gaat en bewust van bent. Je laat je toch NIET weg Frommelen,  :) ;) deze Nick name heb je ook niet voor niets gekozen, het is geen toeval maar een naam die je een hint wil geven. Frommel jezelf niet weg.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Correctie  ;D ;)

Ik zag dat het woord - NIET - daar had moeten staan maar is er tussen door geglipt.

De zin moest zijn was: Je laat je toch NIET weg frommelen.

Violet ♥

frommeltje

Hoi Violet,

Bedankt voor het inzicht wat je me hebt gegeven. Die naam Frommel, zo had ik het nog niet bekeken maar hij is inderdaad wel heel toepasselijk.

Dubbele getallen zie ik eigenlijk best wel vaak, ik kijk altijd naar de betekenis ervan. Dat is weer het fijne van internet, je kan alles vinden.

En Anja dat is inderdaad geen toeval, 1111, leuk dat je dit ook interessant vind.

Bedankt, groetjes Frommel. :)