De Ster

Gestart door Anja, maart 09, 2022, 20:16:51 PM

Anja

1. Waar ik sta.............Gerechtigheid
2. Mijn taak................Schildknaap van Kelken
3. Mijn moeilijkheden...De Wereld
4. Mijn sterke punten...De Keizerin
5. Mijn doel.................De Toren

1. Komende tijd zal ik oogsten wat ik gezaaid heb. Heden en verleden worden in al hun vormen gepresenteerd. Mijn gevoel: ik leer ook veel uit of van de huidige omstandigheden. Ik voel ook dat correct handelen misschien zelfs noodzakelijk is ook al is dat misschien moeilijk.
Mogelijk krijg ik ook te maken met contracten, processen en/of scheidingen. Ik vermoed dat het laatste waarschijnlijk ook het moeilijkst voor mij is maar hierover verderop meer.

2. Open staan voor een nieuwe impuls, aanbod en/of een voorstel. Hoewel spannend krijg ik hier toch een goed gevoel bij.

3. Mijn grote moeilijkheid is dat ik heel moeilijk kan loslaten!! Op dit gebied ben ik enorm gevoelig voor pijn. Ik weet zeker dat dit komt omdat ik in het verleden vaak met ongewild afscheid van dierbaren te maken heb gehad. Maar ook angst voor het loslaten van materiƫle zekerheden maar dit is inmiddels geen nieuws meer. Toch heb ik het gevoel dat het grote loslaten dichterbij komt.
Dat idee, aanbod of voorstel bij nummer 2 zie ik echt wel positief en ik heb sterk de gevoelsmatige zekerheid dat dit (ook) met dat grote loslaten te maken kan hebben. Ik voel me nu wel op een prettige manier spannend.

4. Gedrevenheid in combinatie met een dosis gezond verstand zijn mijn sterke punten!

5. Te enge kaders doorbreken lijkt hier het doel te zijn en/of zelf voor een doorbraak zorgen.

ANJA