Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

vreemde droom

Gestart door Miranda24, september 26, 2004, 14:32:23 PM

Miranda24

Vannacht had ik een hele rare droom en het ging als volgt.........

Ik woonde in het ouderlijke huis , waar we vroeger nog samen waren als gezin. Ik had Wesley,maar was iets jonger als dat hij nu is....Ik woonde er met Wesley en op een gegeven moment kwam mijn halfbroer Danny binnen en sloeg alles kort en klein.
Hij begon te vechten met mij en kon met een mes zijn borstkas bewerken , en was dus ook helemaal open...Ik moest weg en kreeg mijn zoon Wesley ook niet mee...Einde van de dag ben ik weer terug gegaan naar het huis en heb stennis geschopt en kreeg uiteindelijk Wesley mee.Had gewen mobiel niets, had alleen een pakje met een paar sigaretten en een paspoort. Wesley zat onder de blauwe plekken en had alleen ondergoed aan en moest nodig verschoont worden ,maar had niets bij me....

Ben toen naar Tezalel22 gegaan en zij was op het punt te verhuizen ,maar kon er toch terecht om Wesley te verzorgen en fatsoenlijke kleren aan te laten trekken... En moesten toen weer naar buiten omdat zij weg moest, konden nergens terecht en dwaalden dus op straat....En toen werd ik wakker

wat heeft deze droom te betekenen? zit me suf te bedenken wat het nu allemaal kan wezen ,maar kom er niet uit ....

liefs Miranda

Ricca

Hallo Miranda,

Dromen over een huis waar je vroeger woonde, betekent vaak dat je op dit moment in je leven gevoelens hebt die je ook had in de tijd dat je dáár woonde. En een paspoort heeft te maken met het beeld dat je van jezelf hebt.

Je halfbroer slaat in de droom alles kort en klein. Het lijkt op een ruzie waarbij hij symbolisch gezien dingen kapotmaakt (vriendschap, vertrouwen enz.). Maar als je in werkelijkheid geen ruzie met je halfbroer hebt, kan hij ook een kant van jouzelf voorstellen, een kant die uit een gevoel van machteloosheid wel wild om zich heen zou willen slaan. Ook uit de rest van de droom blijken gevoelens van machteloosheid: je krijgt Wesley niet mee, je hebt geen mobiel, geen kleren voor Wesley en Tez is aan het verhuizen. Je kunt nergens terecht en staat uiteindelijk op straat...

Het lijkt alsof je zorgen hebt en het gevoel er alleen voor te staan...
De opengesneden borstkas wijst op de kwetsbaarheid van je hart.

Ik kon er niet helemaal een sluitend verhaal van maken, maar misschien heb je hier iets aan?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love