Mishandeling en angst.

Gestart door Violet, februari 15, 2022, 22:43:51 PM

Anja

Beste Violet :)

Het is waar dat we allemaal projecteren maar een mens weet wel wat ie wel of niet kan doen! Je bent en blijft als volwassene wel verantwoordelijk voor hoe je met je projecties omgaat. Het is maar een projectie dus hij/zij kan er niks aan doen vind ik wat al te makkelijk! Als mensen tegen me zeggen zo ben ik nu eenmaal dan zeg ik altijd met een stalen glimlach op zijn gezicht goh, dan geloof ik dat ik maar moeder maar eens even overhoop ga steken. Lekker makkelijk want zo ben ik nu eenmaal, daar kan ik nu eenmaal niks aan doen! Meid, je moet die gezichten dan eens zien :D :D :D Tja, ik kan zoiets echt met een stalen gezicht zeggen zonder een spier te verrekken!

Ik doe het niet graag maar als het moet dan kan ik toch ook wel spiegels voorhouden, wat dan op de een of andere, vaak betere manier weer terug komt.

Ik zal zelf de laatste zijn die over zichzelf zegt dat ze volmaakt is want dat ben ik niet. Ik heb mijn goede en minder goede punten, wat die ander ook net zo goed heeft en de kunst is om elkaar daarin te respecteren c. q niet over de grenzen van iemands uniekheid te gaan.
Gelukkig lukt dat vaak maar soms ook niet. Heel jammer maar helaas! Ik kan niet met heel de wereld goed zijn.

Violet

Nvt

Anja

Ze komen er bij mij vrij snel achter wat het wel is!

Anja

Nee Violet!

Je gelooft dit niet maar vanmiddag was het weer raak!! Sta ik voor het stoplicht te wachten, staat er ineens een handhaver op zijn motor naast me!! Weliswaar in een heel ander stadsdeel, zonder het gevoel te hebben/de indruk te wekken dat hij iets of iemand in de gate hield. Maar of dit nu echt toeval is of niet: de indicatie van met ongewenste bemoeienissen te maken krijgen blijft voor mij als een paal boven water staan!!

ANJA

Violet

Nvt

Anja

:D :D :D Jij denkt ook overal aan stouterd! Maar reken erop dat ik eraan zal denken!! Wie weet veroorzaak ik die klapband dan zelf wel tegen die tijd  ;)

Ik ben niet in paniek of zo hoor, ik hou alleen rekening met datgene wat ik waarneem! Daarbij neem ik mijn dromen wel in ogenschouw! Ik ben voor die ongewenste bemoeienissen in ieder geval gewaarschuwd. Ik hou er rekening mee dat dit kan gebeuren.

Ik wacht af!!

Thanks,

ANJA

Violet

Nvt