Bovenop het dak van een winkelcentrum

Gestart door Anja, januari 29, 2022, 15:49:10 PM

Anja

Afgelopen nacht sta ik bovenop het dak van een winkelcentrum. Weliswaar in mijn eigen woonplaats maar wel in een hele andere wijk dan waar ik woon. Ik moet er een half uur voor fietsen om er te komen (dat laatste in de realiteit dus).

Ik zie in ieder geval hoe ik stapsgewijs van dat dak af klim. Niet veel later sta ik in een grote supermarkt.

Mijn sterk gevoelsmatige op zekerheid gebaseerde uitleg:
Ik bevind mij momenteel in de donkere krochten op zoek naar het nieuwe. Het nieuwe houdt voor mij in meer aandacht, liefde, steun en kameraadschap. Ik ga nog ontdekken waar en bij wie ik dit kan vinden. Dit eerst nadat ik zelf nader bepaald heb wat ik nog (meer) nodig heb. Het is al net begonnen doordat ik meer en beter kennis heb gemaakt met het spirituele (Levensboom/kabbala). Lees het volgende.

Ik had begin januari dit jaar een boek over de kabbala besteld. Half februari was dat boek beschikbaar. Tot mijn verwondering kreeg ik begin deze week bericht dat dat boek al klaar lag. Ik heb dit boek afgelopen donderdag bij de boekhandel opgehaald.
Nu gaan jullie dit raar vinden maar de dag ervoor, ben ik maar liefst drie keer op het getal 13 gestuit. Op de een of andere manier zie ik een verband tussen dit getal en het vervroegd ophalen van dat boek. Plus dat ik afgelopen donderdagochtend De Hogepriesteres als dagkaart trok!!
Zie de achtergrond van deze kaart plus de rol die de hogepriesteres op haar schoot heeft. Verborgen kennis die schijnbaar ontraadseld moet worden. Ik heb de indruk dat dit o. a. op mijn boek slaat en dat dat daarna invloed gaat hebben op mijn persoonlijke relaties, hetgeen ik hier dus schrijf.

ANJA

Carla

Boven op een dak staan.. dat symboliseert ook iets als boven in je hoofd zitten. Maar je klimt naar beneden (daalt af in jezelf) en staat dan in een supermarkt, een grote supermarkt dus ze verkopen er vast 'alles' (je hebt het allemaal al in je). Ook heb ik bij een supermarkt een associatie met 'voedsel' en bij afdalen in jezelf denk ik dan aan voedsel voor de ziel. Dat past weer mooi bij jouw boek.

Anja

Ik heb inmiddels al aardig wat in dat boek gelezen en ik merk nu al dat dit goed voedsel voor mijn ziel is! De afdaling heeft zich misschien al ingezet. Nu nog het boodschappen doen!

Carla