Een t-shirt met een zwarte ondergrond

Gestart door Anja, januari 26, 2022, 23:10:52 PM

Anja

Afgelopen nacht verkeer ik in een voor mij onbekend gezelschap. Midden in dat gezelschap, tegenover mij, zit een man met een zwart t- shirt. Op dat zwarte shirt zie ik duidelijk witte en oranje tijgers. Die man tegenover mij kijkt mij weliswaar niet indringend maar wel nadrukkelijk aan. Tijdens deze droom heb ik daar een neutraal gevoel bij.

Eenmaal wakker, krijg ik bij deze man een gevoel van kameraadschap, verder niet. De man in kwestie vind ik veel weg hebben van Thijs van Leer senior (bekende dwarsluitspeler) maar hij is wat langer en smaller. Donkerbruine haren en ogen met normaal postuur en een gebruinde huid. Zonder dat ik kan zeggen waarom, heb ik het idee dat ik deze man in de toekomst ga ontmoeten. Op de een of andere manier voel ik praktische steun en kameraadschap.

Wel had ik a la minuut associaties met een andere droom waar ook tijgers in voorkwamen. Ik was daar bij een waterbron, toen daar plotseling allemaal tijgers uit te voorschijn kwamen.

Iets in mij zegt me dat dit in ieder geval om familie gaat. Dit hoeft niet perse mijn huidige familie te zijn. Ik hou rekening met de mogelijkheid dat ik op termijn weer naar een familie van mensen 'moet' zoeken.
De kleur wet: puurheid, reinheid en wijsheid
De kleur oranje: verbinding maar ook genezing

Verbind je als het ware opnieuw met jezelf maar misschien dan vooral met je omgeving. Wees selectief lijkt de boodschap hierin te zijn. Die zwarte achtergrond kleur van dat shirt kan angst zijn maar gelet op de kleuren van de tijgers zal ik daar overheen komen en mij dan ook weer anders met mijn omgeving relateer. Ik voel dat er hierna iets moois op mij wacht.

ANJA

Carla

Alles wat je droomt ben je zelf. De kameraadschap en de steun die je voelt in combinatie met dromen over tijgers doet mij denken aan het ontwaken / groeien van je innerlijke kracht. Dit is mijn associaties bij de 1e droom.

Bij de 2e droom heb ik gedeeltelijk ook andere associaties, want daar komen de tijgers uit het water. Ze komen dus uit jouw emoties tevoorschijn. Je zou denken dat je dan je eigen emoties niet zo goed meer in de hand hebt. Maar je schrijft niets over chaotische of angstige gevoelens, dus mogelijk hebben ze toch een zelfde soort betekenis als bij de 1e droom..

Anja

Beste Carla,

Ik begin maar met dat laatste: mijn emoties niet meer in de hand hebben. Ik heb ze nu wel in de hand. Ik weet op zich niet of en wanneer ik mijn emoties dan niet meer in bedwang zou hebben. Maar vreemd genoeg kwam tijdens mijn laatste kaartlegging naar voren dat ik niet op eigen houtje moet gaan handelen. Impulsieve (re)acties werd als sterke afrader weergegeven. Ook dat ik meer naar mensen toe moest gaan.

Hoewel dit veel van mezelf zegt, lijkt mij dit toch ook een toekomstige boodschap. Ik vraag me dan wel af wie of wat mijn emoties gaat opjutten. Ik kan zo gauw even niets of niemand bedenken. Ik heb inderdaad een neutraal gevoel, niet chaotisch of angstig.

Het enige wat ik nu bij die heer kan bedenken, is dat er weleens een persoon op mijn pad kan komen die mij nog verder helpt om mijn innerlijke kracht aan te boren en/of te reguleren (deze kracht dus niet destructief te gebruiken).

Carla

Ik was denk ik niet zo duidelijk Anja, sorry. Ik bedoelde te zeggen dat je in het algemeen bij Tijgers uit het water zou denken aan sterke emoties (want tijgers èn water), maar dat ik die associatie bij jou toch niet zo had, gezien je neutrale gevoel.

Ik denk ook niet dat de droom wil zeggen dat er iemand jouw emoties op zal jutten, maar ik denk meer aan iemand die je helpt je emoties op een evenwichtige manier vorm te geven.

Anja

Ik ben zeer benieuwd naar wie dat zal zijn!

ANJA