Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Hand "

Gestart door frommeltje, januari 13, 2022, 13:35:25 PM

frommeltje

Hoi,

Vannacht weer een droom gehad, die wel een beetje warrig was maar het meeste heb ik onthouden.

Mijn droom:
Ik sta in een kamer (?) met nog een paar andere mensen ( wie weet ik niet ).
We staan op een vloer en in het midden van die vloer ligt een betonnen plaat met daarom heen een smalle opening.
Af en toe komt er een hand door die opening en die hand trekt sommige mensen mee naar beneden, onder de vloer.
Het voelt aan als een duister/slecht iets.
Weer komt de hand omhoog om iemand te zoeken die weer naar beneden getrokken kan worden.
Ik ben bang maar steek toch mijn hand uit, de hand voelt aan mijn hand, maar laat me weer gaan.
Ben opgelucht dat die hand me niet mee trekt.......de hand gaat op zoek naar een ander.

Beetje rare droom maar wie weet kan iemand hier nog iets van maken.
Alvast bedankt, groetjes Frommeltje. :)

Anja

Ik heb het idee dat je-mogelijk zonder dat je het weet-te maken hebt of krijgt met mensen die niet zo goedig of trouw zijn als jij wel denkt. Waarschijnlijk houden ze er andere normen en waarden op na dan jij.

frommeltje

Hoi Anja,

Bedankt voor je reactie.
Er is wel iemand in mijn leven die ik niet zo goed kan pijlen, waar ik twijfels bij heb.
Weet niet zeker of dat degene zou kunnen zijn waar mijn droom over gaat.
Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Er zit zeker wel wat in je uitleg, bedankt.

Groetjes  Frommeltje  :)

Anja

Graag gedaan Frommeltje!!