Kaart vd de dag. De keizerin...

Gestart door Voice-in-the-Wind, januari 04, 2022, 18:37:34 PM

Voice-in-the-Wind

Tarot: Grote Arcana
De Keizerin
Je bevindt je hier: tarot » grote arcana » de keizerin

keizerinDe Keizerin symboliseert de natuurlijke kracht die steeds weer nieuw leven schept. Zij staat voor groei en vruchtbaarheid op lichamelijk niveau, voor artistieke creativiteit op geestelijk niveau en op het niveau van ons verstand voor een veelheid aan ideeën en vindingrijkheid.

Op het vlak van bewustzijn betekent deze kaart vergroting van inzicht. In ons werk kan deze kaart ook aangeven dat we ons op veranderingen in moeten stellen, dat er sprake is van iets heel nieuws.

De Keizerin kan ook het begin aangeven van een nieuwe functie. Maar ook al kan de geboorte soms voor pijnscheuten zorgen, de door De Keizerin aangekondigde verandering is meestal een verbetering.

Met betrekking tot relaties duidt deze kaart op groei en wijst naar overwegend vreugdevolle ontwikkelingen. Verder kan zij een fase van moederlijke liefde representeren of op het begin duiden van een nieuwe relatie

--- vandaag gitaar gespeeld met een nieuw oefenboek. Maar er is een groot verschil met wat ik eerder heb geleerd. Nml ; ik speelde eerst accoorden , riffs en licks.... En dit nieuwe boek gebruikt noten als tablatuur... Oftewel een nieuwe start... Het enige voordeel is wel dat ik mijn handen redelijk kan plaatsen en aan kan slaan.... Wel leuk om met dit nieuwe inzicht te spelen...maar ik denk dat ik nog een boek ga halen maar dan met de voormij oude methode. En ook verder gaan met deze nieuwe tabs.

Grt!

Voice in th er Wind.

Anja

De Keizerin geeft ook je passies aan! Zeer toepasselijk voor bijvoorbeeld jouw muziek!