Mijn jaarkaart voor 2022

Gestart door Anja, december 31, 2021, 21:36:45 PM

Anja

De Ster!

Ik ben er blij mee!

ANJA

Carla

Mooie kaart Anja!

~~~~
Is dat een kaart die je getrokken hebt, of berekend nav je geboortedatum?
Als ik op https://www.catharinaweb.nl/tarot/jaarkaart.htm kijk heb ik de Magiër en als hulpkaart de Zon.

Gitte

Goede vraag Carla, hier ben ik ook benieuwd naar.  :)

Anja

Hoi Gitte, Carla en natuurlijk Allemaal,

Na enige tijd gemediteerd te hebben, heb ik deze kaart uit het deck getrokken!

Maar Carla, je hebt met jouw vraag nieuwsgierigheid bij mij opgewekt en heb ik OOK een berekening gemaakt
naar aanleiding van mijn geboortedatum. En dat is De Duivel!

Mijn interpretatie maar toch ook zeer zeker mijn gevoel: er gaat eerst wat gereset worden (De Duivel) waardoor er minstens een ster aan de hemel komt. Vreemd genoeg voel ik geen angst (De Duivel?). En dat is niet alleen maar naar aanleiding van De Ster. Het lijkt wel alsof dat neutrale gevoel (of moet ik zeggen vlakke?) gevoel vanuit mijn tenen komt.

Groetjes van ANJA

Gitte

Anja,

Met de geboortedatum die ik van je kreeg, klopt de duivel ook niet maar kom ik uit op kracht en als hulpkaart de ster.
In combinatie met jouw jaarlegging zie ik dit eerder waar de nadruk valt op confrontatie met jezelf i.p.v. confrontatie van buitenaf.

Gitte

Anja

Dank je Gitte,

Voor je inbreng. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik bij De Ster meer voel dan bij Kracht. Maar ik zal alles nog eens goed narekenen, ga het niet al te laat maken vanavond :)

De Ridder van Zwaarden ligt in mijn jaarlegging in het zevende huis (relatiehuis). Deze ridder schuwt confrontaties niet. Maar omdat deze kaart in op de plaats van relaties ligt, sluit ik confrontaties van buitenaf toch ook niet helemaal uit.
Ik voel hier wel een weerzien van oude kameraden of anderzijds mensen uit het verleden. Deze contacten kunnen confronterend voor mezelf zijn, grote kans dat je dit ziet. Ik zie voor nu even niet in wat dan precies confronterend voor mezelf gaat zijn i. p. v. buitenaf maar we zullen zien. Na slechts één dag kun je verder nog niet veel zeggen! Ik ook niet!!

ANJA