Kaartje vd dag en 1 er dag vd weeklegging...

Gestart door Voice-in-the-Wind, december 28, 2021, 18:09:04 PM

Voice-in-the-Wind

Hey allemaal,

Mijn kaart vd weeklegging was Kelken 6;
Herinneringen van vroeger. Er komt iets wat met het verleden te maken heeft.

--- gitaar gespeeld, 2e keer sinds lange tijd.
Er kwamen riffs en acorden naar boven, die ik vroeger heb geleerd in mij tienerjaren.
Maar daarbij kwam ook oud zeer naar boven.
*Stukje terug in de tijd: een vriend zij iets wat ik toevallig opving " dat meisje is goed genoeg voor hem(=ik)" terwijl ik niks met dat meisje wilde. Die uitspraak stak...deed zelfs pijn  toen... Dat kwam vandaag dus weer naar boven ...vandaag heb ik het gerelativeerd en verwerkt, beetje boosheid over toen kwam ook in lichte mate naar boven.

De dagkaart; pentacels 2.

---- gitaar spelen was het enige lichtpuntje vd dag. Voelde mij toen goed, plezierig en daarbij leerde ik nieuwe dingen... Verder was het eigenlijk een rotdag  :(

Ok dat wasm ;)

Anja

Pentakels 2 als dagkaart: vandaag alles niet zo serieus nemen! Ontspan je, serieuzere tijden komen morgen of later wel weer! Je kunt zelfs leuk spelen met opties!

Beste Voice-in-the-Wind,

Je moet eens weten wat ik ook weleens heb meegemaakt!!! Het is mij zo opgevallen dat mensen voor een ander "ontzettend goed" lijken te weten welk type partner er bij hem of haar past! En wat zitten ze er vaak naast! Nu vind ik dat op zich wel grappig, totdat ze (steeds weer) iemand aan je willen koppelen en ze er geen genoegen mee nemen als je zegt dat hij of zij je type niet is. Het heeft dan geen zin om uit te leggen waarom niet, doodvermoeiend is dat.

Ik ben wel blij om te lezen dat je dit verwerkt hebt!! Want hoe vervelend dit ook was: dat anderen denken dat zij bij jou past zegt meer iets over hun dan van jou! Schijnbaar kijken ze dan niet goed naar je. Waarom is dat?

ANJA

Voice-in-the-Wind

Hey! Dank voor de extra info  :)

Morgen weer een kaartje trekken en duiden  ;)