De keus van het hart

Gestart door Anja, december 08, 2021, 14:58:17 PM

Anja

1. Sleutel/Hoofdaspect: Staven 4
2. Wat mij drijft..........: De Maan
3. Omgevingsinvloeden: Staven 5
4. Gevaar/risico...........: Ridder van Staven
5. Zo zal het lukken......: De Gehangene

De Gehangene: ik lijk voor een ommekeer komen te staan. Volg je gevoel en leg praktische overwegingen even terzijde. Hoe moeilijk dat soms misschien is: sta toe dat er van alles gebeurt. Deze ommekeer is goed voor je (ben benieuwd :D). Ik heb de wijsheid en kracht om op de juiste manier te reageren.

Ridder van Staven: ik moet er nog wel voor oppassen om niet te impulsief te reageren en ook zeer zeker NIET zonder overleg te gaan handelen. Maar ook nu bezit ik de wijsheid om bij de juiste persoon terecht te komen.

Staven 5: het doel van dit alles is ook om me in dit geval puur en alleen op mezelf te verlaten en niet teveel of misschien wel helemaal niets van mijn omgeving te verwachten! Dit dient ter vergroting van mijn zelfvertrouwen.

De Maan: het verhaal bij Staven 5 is er ook omdat ik nog geen volledig inzicht lijk te hebben in mijn onderliggende drijfveren.

Staven 4: de juiste mensen zullen op deze manier op mijn pad komen! Ik moet alleen de angst om het alleen te gaan doen loslaten.

Mijn gevoel: mijn afwijkende mening(en) ten opzichte van de overgrote massa en ook tegenover mijn (directe) omgeving en familie. Huil er niet om is iets wat ik hier ter plekke doorkrijg.

ANJA