Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

" Lange weg "

Gestart door frommeltje, december 07, 2021, 14:36:47 PM

frommeltje

Hoi allemaal,

Ik wil graag een droom met jullie delen en misschien dat iemand hem kan uitleggen.

Mijn droom:

Ik zit samen met mijn man in een trein. Het lijkt wel of de trein is ontspoort, hij gaat ineens zo super hard dat ik snel mijn veiligheidsgordel vast maak. Hij vliegt over een hele lange weg maar zo snel dat ik er bang van word.
Ik zeg dat ik denk dat we dit niet overleven.
Ineens staat ie stil en we stappen uit, niks aan de hand. ???
Ik pak mijn tas en heb mijn bankpasje vast, ik ben op zoek naar mijn paspoort maar kan die niet vinden......

Beetje chaotisch allemaal maar ik hoop dat iemand me wat meer kan vertellen.

Bedankt Frommeltje. :)

Anja

Heb jij heel vaak moeite om zaken los te laten?? Heb je snel het idee dat jij zaken niet meer in de hand hebt en raak je dan in paniek?

Carla

Ik heb dezelfde gedachten als Anja, ik zou er nog aan toe willen voegen dat een paspoort een identiteits-bewijs is (ik heb een identiteit dus ik besta) en dat ben je kwijt.

In de trein zit je samen met je man, heb je misschien het gevoel dat je man in jullie relatie meer bepaalt dan jij?

frommeltje

Hoi Anja en Carla,

Ik moest even slikken van jullie uitleg....dat jullie dit allemaal zien in een droom.

Wat jij schrijft Anja dat ik moeite heb om zaken los te laten, heb ik eigenlijk mijn hele leven al en ik ben ook snel in paniek.
Aard van het beestje denk ik. ;)

Carla wat jij er nog aan toe voegt, ja, dat is eigenlijk wel waar dat mijn man meer bepaalt dan ik  :-[.
Ik denk inderdaad dat ik mezelf een beetje kwijt ben. Niet leuk maar wel waar.
Ik weet alleen nog niet hoe ik dit moet aanpakken......

Petje af voor jullie, hele erg bedankt.
Groetjes Frommeltje.

Anja

@Carla,

Bedankt voor je toevoeging! Hier leer ik ook wat van, ik leer ook bij op z'n tijd!

@Frommeltje

Kan deze droom misschien voor jou de boodschap zijn om beter met het hanteren van paniekgevoelens om te gaan? Heb je misschien een goede buur of (verre) vriend(in) waarmee je hierover kunt praten?

Groetjes van Anja

frommeltje

Hoi Anja,

Het zou heel goed kunnen hoor dat het een boodschap is voor mij om beter met paniekgevoelens om te gaan.

Ik zou er inderdaad beter met iemand met over kunnen praten, maar ik praat niet snel met iemand over mijn gevoelens......maar bedankt voor het meedenken.

Groetjes Frommeltje. :)