Jaarlegging 2022

Gestart door Anja, november 28, 2021, 21:19:01 PM

Anja

Nu al benieuwd naar wat 2022 mij zal bieden, heb ik een jaarlegging voor 2022 gedaan. De legging is gebaseerd op het astrologische huizensysteem. De nummers staan voor de huizen.

1. Mijn persoonskaart.....................Matigheid
2. Geld, bezittingen en waarden...... Schildknaap van Zwaarden
3. Omgevingsinvloeden...................De Keizer
4. Wortel/basis..............................De Hogepriester
5. Vrije tijd, creativiteit en kinderen: Koning van Zwaarden
6. Werk en gezondheid....................De Zon
7. Relaties.....................................Ridder van Zwaarden
8.  Wat in de diepte ligt....................Kelken 8
9. Hogere opleidingen/reizen............De Magier
10. Wetten en maatschappij.............Kelken 3
11. Sociale activiteiten.....................De Wereld
12. Mijn gevoelsleven......................Pentakels 4

1. Geeft een rustig en goed jaar aan!

2. Boekhouding, accountancy. Geeft niet bijster veel verandering in mijn financiële situatie aan. Omdat mijn vorige jaarkaart Zwaarden 5 is, is dit voor mij een extra hint om goed uit te kijken voor erfenissen en testamenten.

3. Ook de verbinding met mijn directe omgeving zal even goed zijn als vorig jaar.

4. Het bovennatuurlijke zal meer en meer geïntegreerd zijn in mijn leven. Maar ook meer en meer op zoek naar uitwisseling met meer gelijkgestemden. Ik voorvoel hier langzaamaan betere sociale contacten. Van lieverlee gaat hieruit minstens een stevige verbinding ontstaan.

5. Ik zal een staaltje onverbiddelijkheid laten zien! Mijn gevoel: problemen met gezag en/of oude vrienden of kennissen. Zij begrijpen mijn 'plotselinge' ommezwaai niet. Mogelijk gaat het hier (ook) afwijzing vanwege "afwijkende" opvattingen. Maar ik laat WEL een staaltje vastberadenheid zien, wat men in geen tijden van mij gezien heeft!

6. Op gebied van werk en gezondheid niets te klagen, gaat allemaal goed.

7. Mogelijk zorgen en problemen door een moeilijk persoon maar-ben ik minder zeker van- een aanbidder die van geen ophouden weet. Wel een groot respect voor elkaars gevoelens.

8. Een vertrek met grote angst. Vorig jaar lag hier ook al een vertrekkaart (Zwaarden 6) en het jaar daarvoor lag De Toren op deze plaats. Dit geeft mij de indruk dat er in 2022 voor het eerst over een mogelijke verhuizing gesproken gaat worden. Immers, Kelken 8 ligt niet op een werk of relatieplaats.

9. Ook deze kaart (De Magiër) geeft aan dat ik meer en meer boven de dingen ga staan EN dat ik meer en meer wilskracht ga tonen maar ook dingen zelf ter hand ga nemen. Nervositeitsklachten zullen toenemen, evenals conflicten met gezag. Gelet op mijn goede werkkaarten, verwacht ik niet gauw dat dit met mijn werk te maken heeft. Wat nu in mij opkomt: op zoek naar geheimen maar ook het volgen van een opleiding.

10. Het vieren van een verdrag waarbij (ook) mijnerzijds enige concessies zijn gedaan. ALS er volgend jaar al een ontslag voor mij in zit, dan denk ik dat ik al snel weer ander werk zal hebben. Dit is denk ik dus niet het ijkpunt.
Veeleer denk ik dat het weleens om een huurcontract kan gaan en/of om een erfenis, testament of een legaat.

11. Deze kaart lijkt voor mij bekendheid aan te geven, mogelijk omdat ik mijn schrijverstalent aanspreek en/of mond-op-mond reclame.

12. Gevoelens van eenzaamheid en (angst voor) afscheid van dingen die me dierbaar zijn.

De persoonshuizen, kaart 1, 5 en 9
Een stille kracht die maar al te goed weet wat ze wil! Die zich niet of zo min mogelijk laat inperken door anderen en/of door de omstandigheden. Dit zal tegenstand opwerpen, waar ik alleen maar sterker uit zal komen (Magiër). Hierbij voel ik ook een waarschuwing voor verleidingen die beslist niet goed voor me zijn!!

De materie en geld huizen, kaart 2, 6 en 10
Op de een of andere manier lijk ik nadrukkelijk gewaarschuwd te worden voor een of misschien zelfs wel meer erfenissen waar iets mis mee is. Ik krijg in ieder geval sterk het idee dat mij de waarheid niet wordt verteld. Mogelijk weet mijn broer hier antwoord op maar voel nu beslist geen drang om hier naar te vragen.
Op gebied van werk en gezondheid maak ik me voor het komende jaar voor nu niet zoveel zorgen.
De zon zegt me ook dat iets aan het licht komt en/of door het oog van de naald. Maar nogmaals: met werk heeft dit weinig te maken. Ik denk mogelijk ook aan proceswinst of smartengeld als weet ik voor nu totaal niet waarop dat kan slaan. Is in mijn optie voor nu nog niet aan de orde. Wat dat eventuele huurcontract betreft lijk ik ook op dit punt voor nu gewaarschuwd te zijn.

De relatiehuizen, kaart 3, 7 en 11
De combinatie van deze drie kaarten, zeggen mij (veel) onverwachte ontmoetingen. Veel daarvan zijn fijn maar sommigen daarvan niet. Zwaarden Ridder geeft mij een (terecht?) gevoel van bazigheid aan, waardoor veel discussies en problemen. Wat ook zorgen en problemen door een moeilijk persoon kan aangeven. Maar dan krijg ik wel het idee dat dit niet in mijn directe omgeving zal afspelen. Moet hier nog even over denken. Bekendheid via de media komt nu wel ineens in me op!

De gevoelshuizen, kaart 4, 8 en 12.
Met knikkende of protesterende knietjes de eigen weg (moeten) gaan. Misschien een plotseling vertrek??? Weet ik even niet. Geeft mij het idee van een plotselinge (vakantie) reis of een verhuizen, wederom! Ook leugen van waarheid meer en meer gaan onderscheiden (zakelijk?)

Over werk en gezondheid maak ik me niet zo'n zorgen. Op sociaal, relationeel en emotioneel gebied zal ik nog veel meemaken. Er komt een doorbraak in iets!

Dit belooft 2022 mij! Dit wil ik graag met jullie delen,

ANJA

Carla

Mooi!

Ik 'moet' me er ook maar eens aan wagen, zo'n persoonlijke jaarlegging.

Anja

Ik ben zeer benieuwd Carla!!

Groetjes van

ANJA

Gitte

Beste Anja,

Dank je wel om de jaarlegging met ons te delen.
Voor mij is deze een hele mooie en komt "smooth" over.
Wellicht te danken aan de verzachting binnen jezelf.
Hier en daar misschien wat vervelende dingen maar hoofdzakelijk een vlot jaar.
Anja het is je van harte gegund.
Geniet van alles wat op je afkomt in het nieuwe jaar.
De minder aangename momenten ga jij gemakkelijk kunnen dragen.

Succes voor 2022!

Gitte

Anja

DANK JE WEL GITTE!!

Hoewel ik echt wel denk dat je gelijk hebt en ik de minder aangename dingen gemakkelijk ga dragen, is dit voor mij echt wel een groot hart onder de riem!! Er is inderdaad wel een milde verzachting in mij. Ik ben in ieder geval benieuwd!

ANJA

Anja

Ne we acht maanden verder zijn-augustus is tenslotte bijna om- heb ik mijn jaarlegging voor het eerst weer eens goed bekeken. En ik moet zeggen er een aantal dingen langzaamaan wel gaan komen.

-Confrontaties maar ook toevallige ontmoetingen.
-Het prille begin is er maar het zachter worden begint
-Afwachten of ik langer op mijn werk mag blijven maar ik heb goede hoop!

Nu nog maar verder afwachten!

ANJA

Anja

Als ik het over de duvel heb!

Nieuwe ontmoetingen die zeer langzaamaan beginnen te komen maar ook confrontaties. En jawel, gisteren een ietwat pittige mail naar mijn werkgever gestuurd.
Wat ik nog eigenaardiger vind, is dat ik twee dagen achter elkaar Kelken 4 trek! De kruik gaat hier net zolang te water totdat ie barst! Ook heel langzaamaan!

Het is vandaag begonnen.....